Cele şapte „ minuni ” ale Caracalului

DSC04064

Nu de mult am auzit câteva ponturi în legătură cu oraşul „ Caracal ”, foarte amuzante, însă nu ştiu dacă toate acestea sunt adevărate. Dacă este vreun cititor respectiv comentator care locuieşte sau a locuit în acest oraş, şi este doritor de a confirma sau a contrazice cele săpte bulinuţe enumerate mai jos, ar fi ceva bun. Mă întrebam eu în tren, de ce or fi zis amicii că acolo „ s-a răsturnat carul cu proşti ”, cu ocazia asta am şi eu motive să mă mândresc că ştiu adevărata „ legendă ”.

  • Fabrica de pâine se află pe strada Foametei.
  • Puşcăria se află pe strada Libertăţii.
  • O macara a fost uitată în interiorul unui bloc, la construirea acestuia.
  • Singura şcoală din oraş se numeşte Şcoala Nr.2.
  • Cimitirul se află pe strada Învierii.
  • Ceasul din gară are în componenţa sa cifre romane, cifra 4 fiind scrisă cu patru liniuţe ( IIII ) în loc de IV.
  • Sediul pompierilor a fost cuprins de flăcări.

Nu pot să confirm cele spuse mai sus, sunt doar „ luate ” de pe internet. Cele cu străzile cred că au fost sau sunt şi în prezent.

Etichete: , , , , , , , , , , ,

12 răspunsuri to “Cele şapte „ minuni ” ale Caracalului”

  1. Shumilika Says:

    Am auzit si eu de aceste „minuni” si cred ca sunt adevarate. BTW, foarte amuzante xD

  2. Alex Says:

    Eu sunt din Craiova si evident ca am fost si prin Caracal .. şi da .. sunt adevarate ! :D.

  3. shtrumph Says:

    aia cu ora 4 e tare:))d fapt si aia q makaraua:))d fapt tot:))

  4. Tzukune Says:

    Amuzante lucrurile astea, dar nu se numesc minuni. Probabil ca tu, Andrei, le-ai zis minuni ca asa ai vrut tu, dar Shumilika e prost daca el crede ca astea sunt minuni.

    @Andrei: Numai tampita aia de la OTV vorbea cu „virgula” ca sa evite cacofoniile. Nu se foloseste virgula. Unde ai pus tu (,) trebuia sa spui „ma mandresc ca stiu adevarata legenda”.

  5. Andrei Says:

    Păi… În legătură cu virgula, ai dreptate, n-o să mai folosesc acea (,) şi am să înlocuiesc cu alt cuvânt. În legătură cu minunile. E vina mea, eu am uitat ghilimelele de rigoare în titlu, însă nu ştiu de ce Shumilika e prost, a pus ghilimele.

  6. Cata Says:

    Am mai auzit de ele, intradevar amuzante. :))

    @Apropo, ti-a iesit, cu tema. Simpla si faina!

  7. Tzukune Says:

    @Andrei: Scuzele mele. N-am observat ca pusese ghilimele. Cred ca eram chior cand am citit si de aia.

  8. AndreiBlog Says:

    Sau poate ai fost adormit :)), glumesc.

  9. Smiley_tgv Says:

    faza cu IIII e cea mai tare 😀

  10. HellBoy Says:

    Eu stau pe langa Caracal, dar nu stiu daca toate chestiile astea sunt adevarate :)).

  11. closer Says:

    Eu sunt din Caracal si as vrea sa fac cateva precizari:
    1. Nu exista o fabrica propriu-zisa de paine, sunt multe brutarii si nu exista o strada a Foametei.
    2.Puscaria din timpul comunismului „gazduia” nu mai mult de 30 de detinuti politici si era la vreo 30 de km de oras.
    3.Macaraua era in afara blocului si construia ultimul zid.Stiu pentru ca locuiesc alaturi.
    4.Sunt 7 scoli in Caracal si un colegiu, in total 4 licee.
    5.Cimitirul a fost construit pe fosta strada a Invierii dupa ce aceasta si-a schimbat numele.
    6.Despre faimosul ceas,da e adevarat, insa daca ar cauta cineva pe miraculosul google, era o vreme cand 4 Roman se scria IIII din diverse motive.Dovada?Este un ceas identic si in Craiova, nu stiu exact adresa sa spun unde.
    7.Cat despre ultima nu pot sa spun decat …”Mare ti-e gradina Doamne!” stiu ca romanii fac mult misto, dar de la asta pana la a manca tot ce iti pica in gura e cale lunga.
    Si da, ca sa nu uit, era carul cu plosti nu prosti(in caz ca stiti ce erau „chestiile” alea).Hai noroc!

  12. dude Says:

    hy this is a real miracle

Lasă un răspuns

