România fără okazii.ro «Aniversare 10 ani

gogule

 Şi da, pisica din poza e pisica mea, iar poza e făcută de mine.

Etichete: , , ,

5 răspunsuri to “România fără okazii.ro «Aniversare 10 ani”

  1. Pisica mea si Okazii « Aniversare 10 ani Okazii.ro Says:

    […] http://andreiblog.com/romnia-fara-okazii-ro-aniversare-10-ani.html […]

  2. Tzukune Says:

    Foarte tare sloganul cu care participi la concurs. ;))

  3. Andreys77 Says:

    Salut,

    Reusita poza…faina. Din pacate am observat ca, concursul este o caterinca…nu il administreaza nimeni sau il administreaza foarte bine. Chiar ieri ma uitam la un concurent proaspat intrat care a reusit recordul de 5 voturi pe minut….ajungand la o mie si ceva in cateva ore…asta da concurs…sau nu am inteles eu foarte bine tema concursului….de creatie cica (cred ca trebuia sa fie concurs de pacanele…care se voteaza de cele mai multe ori in cel mai scurt timp). Anyway…reusita poza si inspirat sloganul…imi place :). Succes.

  4. AndreiBlog Says:

    Mersi. Şi ţie lafel, în cazul în care eşti un participant al concursului.

  5. Jocuri Says:

    Nu stiu ce s-a intamplat cu okazii ca nu le mai merge pagina de login 😐

Lasă un răspuns

