Îi detest, sunt un rasist în ceea ce priveşte ţiganii

tigani-7Şi când zic rasism mă refer strict la ţigani, nu la alte naţii, pentru că asta nu e problema mea. Da, urăsc ţiganii, le consider nişte jeg-uri ce nu-şi găsesc rolul pe pământ, nişte muşte, furnini, lepre, sau orice altceva. Mulţi, cred, că am să-mi daţi replica cu o expresie de genu „ las mă, că şi ei sunt oameni ”. Păi, să gândim puţin ce zicem, cred că e cea mai bună alegere. Ca să fi un om nu cred că trebuie să-ţi manifeşti naţia prin flegme, înjurături, bătăi sau altele. Şi când spun om, mă refer atât ca comportament cât şi la caracter, nu când stai la cerşit o zi întreagă, făcând pe milogul la fiecare trecător, evocând o dată la 10 secunde „ daţi-mi şi mie un ban ”, iar apoi, din banii strânşi să te duţi să-ţi iei alcool şi ţigări. Mă, înţeleg că aşa l-a lăsat Dumnezeu pe respectivul ţigan, dar nu cred că întreaga comunitate l-ar ignora dacă s-ar comporta ca toţi ceilalţi, lăsând deoparte toate cele.

Şi mai vezi câte unul pe la televizor, care stă toată ziua la cerşit, iar apoi banii câştigaţi îi depune într-un cont bancar, având un „ salariu ” de circa 30 de milioane pe lună, un sfer din acesţia ducându-se la plata hotelului, că doar de, când omu e sărac, locul lui este la hotel, aşa-i? Îi detest, n-am găsit niciun ţigan mai educat, care să nu folosească măcar o dată într-o propoziţie o înjurătură. Şi ca o ultimă concluzie… defapt, o întrebare: am dreptateeeeeeeeeee…?

Etichete: , , , , , , , , , , , ,

39 răspunsuri to “Îi detest, sunt un rasist în ceea ce priveşte ţiganii”

  1. Gorby15 Says:

    Iti dau dreptate,dar trebuie sa te gandesti ca mai exista si tigani cinstiti;)
    Si care sunt putin mai calculati

  2. Undeath Says:

    Si eu sunt de acord cu tine.E chiar rau ca oamenii se tem de ei.
    E mai rau ca ei „ne reprezinta” in anumite tari, gen Italia.Toti ne fac „tigani,rromi” and other fucking stuffs.

  3. SILENT Says:

    nu, nu ai dreptate…
    si romanii sunt la fel …si toata lumea :).
    li s-a creat o astfel de imagine si toti ii priviti asa, dar nu va uitati la voi ( in general vorbind, nu ma refer la cineva anume)

    daca te uiti la televizor si tot ce zboara… mananci…e cam naspa.

  4. Andrei Says:

    @SILENT: nu cred că m-ai înţeles, eu nu vorbesc din ceea ce văd la televizor, eu vorbesc despre ceea ce văd în viaţa de zi cu zi. Atâţ comportamentul lor cât şi limbajul lor, neîntâlnit la alte persoane de naţie pur românească.

  5. blugi femei Says:

    Prea rari sunt tziganii oameni, majoritatea sunt niste jigodii si ar trebui tratati ca atare. Dar, din pacate ei ca popor au ceva ce noua ne lipseste cu desavarsire: UNITATEA. Poate daca am fi fost uniti iam fi dat afara din tara, sau macar nu i-am fi lasat sa se extinda atata si sa le dam atatea drepturi…

  6. silent Says:

    nu cred ca m-ai inteles tu pe mine…
    daca nu te-am inteles eu pe tine…my bad.

    vroiam sa zic ca fiecare natie are comportamentul si limbajul lui.

    Direct, nu e vina lor.
    Indirect, da.

    De ce nu e vina lor ?
    Pentru ca de mici traiesc in imprejurari unde se injura si se adopta un comportament inadecvat etc.( referitor la ceea ce zici tu )

    De ce e indirect vina lor?
    Pentru ca s-au nascut in acea familie si au primit acea educatie pe care mai tarziu, multi dintre ei nu si-o schimba.

  7. Ionut Blog Says:

    Eu chiar nu am nimica cu aceasta etnie , doar ca ma inerveaza tigani aia care umbla numai dupa furat , ca sunt si deia cu traditi.

  8. Andrei Says:

    Uite, sunt sigur că de mici nu şi-ar fi înţeles comportamentul, adică ce să mai, copil mic, fără minte, nu este conştient de ceea ce scoate pe gură sau ceea ce face. Însă când ajungi în jurul vârstei de 10 ani începi să conştientizezi ceea ce faci, având în vedere că trăiesc într-o comunitate de români, mult mai mare decât cea a lor, ar trebui să se adapteze comportamentului şi limbajului folosit de orice român de rând. Şi ( încă ) o dată sunt sigur că lor li se pare normal să flegmeze, să înjure să se bată, şi aşa mai departe.

  9. KronosBlog Says:

    Eu unul , nu ii suport deloc. Imi vine sa-i bat pana zice piua!

  10. Scurte de Duminica #53 | Crok's Blog Says:

    […] Ilioi – De ce uneori e sapunul mai bun ca vrajeala Andrei C – Vinee AndreiBlog – Sunt un rasist inflacarat am zis BadPisi – ?.? Love? Ceostoy – Chiar asa de prost scriu? Dan Ciulea – Inger si […]

  11. Perfu Says:

    Andrei esti inca mic . Nu te supara dar asta e adevarul . Poate cand o sa cresti o sa iti schimbi putin mentalitatea asta 😉

    Poate ca nu stiar , dar o sa aflii acuma ca puscariile din Romania sunt populate in proportie de 65 % de romani !

    Poate ca nu stiai dar aflii acuma ca peste 70 % din curve sunt romance . Si bineinteles statisticile pot continua la nesfarsit .

    Poate ca nu ai lucrat sau colobarat cu rromi sa vezi cum sta treaba cu ei .

  12. ceostoy Says:

    Poate un tigan este mai cinstit ca un romana , dar din cauza traiuliu si din cauza discriminarilor ajung sa fie asa 😉

  13. Undeath Says:

    Andrei a fost rasist de mic ..

  14. Andrei Says:

    Perfu, am înţeles ideea, dar am ajuns la concluzia asta din cauza faptului că văd în fiecare zi comportamentul şi limbajul unui ţigan, şi deocamdată, nu am întânit niciunu care să aibă gânduri bune, lăsând jmangleala şi altele.

  15. GrafsS Says:

    @ceostoy, si multi romani au un trait urat, dar nu fac ca tiganii, sa fim seriosi. NU e vorba de discriminare, ca si romanul poate fi magar/nesimit, etc.

  16. SILENT Says:

    profesore Andrei….

    nu toata lumea constientizeaza ca tine de exemplu.
    fiecare are o mentalitate diferita, un stil de viata diferit etc.

    le ceri sa faca niste lucruri de care ei nu au habar si nu le inteleg pentru ca nu stiu sa rationalizeze..ei daca nu isi pun mintea l-a lucrat…si aici nu ma refer neaparat la scoala…ma refer la ideea de ‘a gandi’ ….pai atunci nu ai ce sa le ceri….

    gata..nu ma mai intind la vorba..daca vrei discutam pe mail sau messenger mai multe pe subiectul asta.

  17. Andrei Says:

    SILENT: nu prea ştiu să mă exprim în cadrul acestui comentariu, însă susţin ideea că orice ţigănel de rând ar putea aborda comportamentul unui român bine crescut, şi sunt sigur că un comportament bun nu ar fi catalogat de către un ţigan ca fiind unul prost. Şi scuze-mă, dar crezi că ei nu sunt conştienţi atunci când fură câte ceva, nu sunt conştienţi că pot ajunge în închisoare… ?

  18. SILENT Says:

    ei traiesc intr-o altfel de lume dupa alte reguli…..si da…unii nu sunt constienti ca ajung la inchisoare.

    nu sunt constienti de consecinte pentru ca nu se gandesc la astea cand fura…se gandesc cum sa traiasca de pe o zi pe alta.

  19. WeeZy Says:

    cel mai rau e ca oamenii au ajuns sa se teama de ei, iar ei stiind de aceasta teama, profita… iar de aici vin si jafurile, sau iti vine pe strada in fata, si te ameninta sa ii dai banii sau altceva, ca sa nu te bata… mai penal e ca vine si cu 2 mai vanjosi pe langa el, nu de alta, da e precaut sa no ia in freza… :))… experienta proprie… deci, sunt niste jigodii… x(

  20. Cassy Says:

    si eu ii urasc… dar nu ai unde o scoate cu ei la capat

  21. Scurte de Duminic? #12 Says:

    […] AndreiBlog – Îi detest , sunt rasist în ceea ce priveşte ţiganii […]

  22. sweffu Says:

    si eu detest tiganii, dar aceia care nu muncesc si cauta numai sa fure si sa insele, cu cei care muncesc sa castige bani… nu am nimic 🙂

  23. Dan Ciulea Says:

    sincer nu cred ca esti rasist … vrei sa imi spui ca nu faci diferenta intre un tigan ok, si restul? … in sensul ca daca o sa intalnesti pe cineva la fel ca si tine, doar ca e de etinia pomenita, nu o sa te imprietenesti cu el din simplul motiv ca are pielea mai negricioasa?

  24. Perfu Says:

    Decat sa iubesti o romanca bolnava , mai bine iubesti o tiganca sanatoasa 😉

  25. Georgian Says:

    Salutari pentru toti,

    De la inceput vreau sa iti spun ca gresesti mult cu acest post…nu este deloc normal sa ai o asa atitudine fata de tigani. Nu stiu ce varsta ai dar hai sa iti povestesc ceva…prin octombrie 2009 am mers la un program de voluntariat in com.Baltesti, Prahova si am construit case la tigani. Asa cum m-am asteptat, asa si am gasit acolo…corturi, tuciuri, tigani cu mustati pana la urechi, puradei goi pe ulite si alte lucruri care pentru noi „civilizatii” ni se par anormale. Am cunoscut acolo tigan de varsta cu mine care era student si la medicina si la drept si pe langa asta lucra si la o fundatie cu care a reusit sa construiasca case la tot satul. Daca tiganul care injura pe strada este considerat un om rau, atunci 90% din romani sunt rai, daca tu judeci toti tiganii care fura, injura si fac Romania de ras prin alte tari…atunci pe tine ce te face mai bun?

    Tot binele ti-l doresc.

  26. Y! Collection Says:

    Nu toti tiganii sunt la fel, altii sunt mai buni, altii sunt mai rai.

  27. Zoly Says:

    In afara tarii toti romanii sunt catalogati ca fiind tigani iar aici in tara adevaratii romani urasc tiganii. Astia-s in plus pe pamant, pe langa faptul ca sunt de multe ori scursurile societatii…

  28. Scurte de Duminica #6 | Says:

    […] AndreiBlog – Sunt un rasist […]

  29. bogdan? Says:

    Eu nu am numai cu ei. Am mai multe. Unguri, tigani, negri, gay, toti la un loc.

  30. PanTeraS Says:

    Nu ai dreptate, mai sunt si tigani care sunt baieti buni, nu multi, dar sunt!

    Si am citit multe intamplari, cum ca unul a scapat 5 lei si tiganul ia ridicat si ia dat inapoi, nu i-a luat sau alceva…

  31. phidas Says:

    Sant de acord cu tine. 🙂

  32. D.Alin Says:

    De ce esti rasist?

  33. TizZoReL BLOG » Blog Archive » Scurte De Duminica # 14 Says:

    […] AndreiBLOG – Îi detest, sunt un rasist în ceea ce priveşte ţiganii […]

  34. Mihnea Mugur Says:

    ««««Perfu, am înţeles ideea, dar am ajuns la concluzia asta din cauza faptului că văd în fiecare zi comportamentul şi limbajul unui ţigan, şi deocamdată, nu am întânit niciunu care să aibă gânduri bune, lăsând jmangleala şi altele.»»»»

    ok în cadrul acestui comentariu vreau să-ţi spun că greşeşti. un român poate fi de 10 ori mai vulgar decât un rrom şi multe altele. nu trebuie să gândeşti chiar în felul ăsta însă dacă te supără vre-unul nu ezita să … dai cu pumnul!

  35. Shumilika Says:

    Depinde… Dar in mare asa este.

    „Damne ocroteste-i pe romani.”

  36. Shumilika Says:

    Si nu am terminat tot… Ce mai vreau sa zic este ca:
    1. Mai mult ca sigur ai un prieten ce foloseste „Pula mea” pe post de [punct]
    2. Acest prieten iti e prieten si deh, uneori e amuzant.
    3. Acestui prieten ii mai ies din-cand-in-cand flegme pe gura.
    3. Mai face caterinca de oameni ca pe stadion.
    4. Ai o prietena <>
    5. E prietena ta, deh.

    1. Tiganii macar injura des, dar pe limba lor.
    2. Si ei au prieteni, iar la ei a folosii „pula mea” e ceva normal.
    3. Are caterinca proasta in el. Mereu aproape.
    4. Poate ca e „galeata” tipa, dar si ea are prieteni.
    5. Idem. E prietena lor.

    => Rromii reprezinta aproape [zic din cunostiinta mea] 20% din populatia romanicai. Rromii se iau dupa majoritate. Majoritate= romani. Shmekerii aia din X6-uri sunt romani, rromii neavand bani de asa ceva. Exista rromi si in Franta, Germania, Spania. Au buletine frantuzesti, nemtesti, spaniole. De ce nu se plange nimeni de ei? Imi zice si mie cineva? Eventual tu Andrei. O tiganca trebuie sa ramana virgina pana se casatoreste. Kit ca se casatoreste la 16-17 ani. Macar e virgina. O romanca sta „galeata” de la 16 ani si ramane singura. Toata viata. Tiganii sunt mai credinciosi. Aia macar nu injura non-stop de Dumnezei.

  37. bampi Says:

    tiganu ramane tigan pana la moarte… multi romani nu sunt mai presus de ei dar asta e alta poveste, una peste alta s-au nascut si ei printre noi si daca nu-i suporti ignora-i 🙂 probabil si ei zic despre noi acelasi lucru

  38. Alex Says:

    @perfu intr-o ţară in care românii reprezinta 70%(parca 70 nu mai reţin exact) e şi normal ca in puşcării romanii sa fie intr-o proportie mai mare.

    Revenind la subiect, eu personal nu am nimic cu ei, dar de exemplu saptamana trecută ma plimbam cu prietena prin centrul oraşului si 3 ‘jm3ch3ri’ au trecut pe langa noi si au inceput sa exclame expresii gen „luava-r canceru’ pe amandoi” şi etc. evident ca nu le-am acordat atenţie .. dar m-am simţit puţin prost faţă de fata respectiva ..

  39. shtrumph Says:

    ai prejudecati cam gresite,nu este nimic alb sau negru pe lume, bun sau rau…eu sunt tiganca si fostul meu iubit era nazist cu conceptii km k ale tale…si totusi era sa ne kasatorim:))

Lasă un răspuns

