Tricouri urâte pentru oameni frumoşi… sau invers

tu.roSloganul face toţi banii, original şi inventiv. Şi trebuie să specific, pentru început de articol, că nu este unul plătit, această recenzie fiind făcută doar din simplul fapt că sunt un cumpărător mulţumit al produselor oferite de către ei. Produsele mele, deocamdată, constau în două tricouri unul urât şi altul… tot urât, glumesc, amândouă frumoase. Deţin două tricouri cu „ Buricu` pământului ” însă, plănuiesc să-mi achiziţionez altul în următoarele zile. Preţul unui tricou este de 35 lei, indiferent de culoare, mărime sau altfel de caracteristici… ba da, era să uit, dacă vrei să scoţi acele drepturi de autor de pe mânecă cu tu.ro trebuie să plăteşti încă 5 lei. Adunând toate acestea, preţul final este de 47 lei cu tot cu transport, iar 54 de lei cu tot cu drepturile de autor şi transport.

De ce nu apelez la alte firme ce fac tricouri personalizate ? Pentru că tu.ro oferă tot ce-mi trebuie… tricouri mişto mai bine spus. Ţin să specific că impreul este unul de foarte bună calitate, iar tricourile nu se decolorează atunci când este spălat. Spun asta deoarece deţin două tricouri de la ei de aproape 1 an jumate, şi n-au avut nicio problemă, şi le port şi des. Pe lângă tricouri, vă mai puteţi achiziţiona şi hanorace, maieuri, helănci şi altele. Iar pe lângă acestea vă puteţi achiziţiona, tot de la tu.ro, şi diferite acesori distractive, atât usb cât şi pe baterii, precum: avioane teleghidate, suport de pix-uri şi multe altele.

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , ,

18 răspunsuri to “Tricouri urâte pentru oameni frumoşi… sau invers”

  1. Top 10 blog #2 | Blogul lui Zyco Says:

    […] 2.Andrei Blog – Tricouri urâte pentru oameni lafel ca ele […]

  2. Andrei M. Says:

    Merci! Nu stiam de acest site. 😛

  3. Ginake Says:

    Recomand şi eu cu căldură Tu.ro 😉 Un site super tare în materie de tricouri personalizate 😡

  4. Claudiu Says:

    Hmm… merge sa comand tricou personalizat si sa am scris pe fata si pe spate cu o sageata in dreapta sau in stanga iar mai jos „Un Idiot” 😀 E bun de purtat pe strada.

  5. Cassy Says:

    Foarte tare:D Nici eu nu stiam de site-u asta… deja am pus ochii pe ceva de acolo :))

  6. Zoomz Says:

    Ai primit premiul SS .. intra pe blogul meu pentru mai multe detalii

  7. xLithick Says:

    Dap siteul e chiar fain dar nu stiu daca sunt si de calitate 😉

  8. andrEi Says:

    ce pot sa zic frumos site

  9. sweffu Says:

    sunt de incredere si eu am cumparat de la ei 2 tricouri si un hanorac 😀 atentie la marimi, sunt cam mari 🙂

  10. GrafsS Says:

    Parca pe site-ul asta iti faceai si tricou personalizat.

  11. Andrei Says:

    @GrafsS: până acum n-am văzut această opţiune, însă văd doar că sunt câteva tricouri dedicate câtorva bloggeri respectiv trackere româneşti ( xtremeshare, etc. ).

  12. Perfu Says:

    Un site foarte ok din toate punctele de vedere 😀
    Sper sa se mentina asa si pe viitor .

  13. Voicu Lucian Says:

    Frumos , o sa imi comand si eu un tricou 🙂

  14. KronosBlog Says:

    Frumos site+ul . Am vayut cateva tricouri facute de ei si sunt chiar meseriase!

  15. Blogul lu' Ionut Says:

    Mersi pentru link . O sa ma uit pe acolo prin inventarul lor si la bani mei.

  16. TizZoR`s BLOG Says:

    mai degraba i-au tricouri din Takko :)) . macar stiu ca is de firma 😀

  17. Amy Says:

    ce pot sa zic frumos site

  18. marius Says:

    pe http://www.vreautricoulmeu.ro se pot personaliza online tricourile

Lasă un răspuns

