Despre greutăţile întâmpinate la început

Cu toţi ştim cât de greu este atunci când te lansezi într-un anumit domeniu. Deoarece, întotdeauna se găseşte cineva care să găsească un motiv pentru care tu să fi exclus dintr-o anumită categorie de participanţi al respectivului domeniu. Eu, ca de obicei, iau un exemplu, de data aceasta am ales blogging-ul. Ca „ protagonist ” l-am ales pe Lucian, nu de alta, dar mi-a dat cel mai concret răspuns.

Întrebându-l dacă are vreo părere în legătură cu întrebarea care am adresat-o în articolul anterior, mi-a răspuns că nu, deoarece îi este frică. Curios, din fire, l-am întrebat de ce, el răspunzându-mi că nu , deoarece nu vrea să fie luat în priviri de alţi bloggeri, fapt ce m-a determinat la scrierea acestui articol. Bloggeri de rang mai mare nu vror să susţină „ tinerele talente ”, ceea ce este un lucru rău, părerea mea…

Mereu se întâmplă să vină unu cu gura mai mare, care să găsească un lucru prost în activitatea pe care o desfăşori, ce vrea să demonstreze… ? Nimic, cred. Se mai întâmplă, rareori, ca să întâlneşti persoane dornice de a te ajuta să te integrezi în respectivul domeniu, dar trebuie să subliniez ceva, rar.

Etichete: , , ,

18 răspunsuri to “Despre greutăţile întâmpinate la început”

  1. Voicu Lucian Says:

    Ei bine Andrei , eu nu sunt de prea mult timp in blogosfera si nu prea stiu eu cum sta treaba de aceea ti-am dat acel raspuns. Un blogger care si-a deschis blog recent nu ii da nimeni nici o atentie , ceilalti bloggeri zic ”Cine mai e ma si asta alt blogger incepator ? ” si de aceea nu prea stiam eu ce sa zic .

  2. Primele scurte din an #13 | Ceostoy.ro ( If you could do a difference , do it ! ) Says:

    […] – Despre greutatile intampinate la inceput […]

  3. Andrei Says:

    Ştiu cum e, însă Lucian, nu trebuie să-i bagi în seamă.

  4. Voicu Lucian Says:

    Asa e 🙂

  5. Scurte de Duminica #7 | Blogu Lu' Zoom Says:

    […] Andrei – Despre greutăţile întâmpinate la început […]

  6. Blogul lui Zyco » Top 10 Blog Says:

    […] AndreiBlog-”Despre greutăţile întâmpinate la început” […]

  7. Zyco Says:

    Si eu sunt la inceput in „arta” bloggaritului, eu primesc amenintari, sa renunt la blog :)) sa nu mai scriu pe el, vin tiganii si ma taie :)) si multe altele… nu prea le iau in seama 😀 si asa ar trebui sa faci si tu Lucian.

  8. Voicu Lucian Says:

    Multumesc pentru sfat Zyco asa am sa fac 🙂

  9. Botezatu Says:

    Eu nu ii inteleg…pentru ce iti faci blog? Ca sa iti pui gandurile acolo? Pentru vizite sau pentru ca e la moda? Aiurea. Daca iti faci blog (jurnal), inseamna ca acolo iti pui tu gandurile si mor cand ii vad cu WTA pe blog.

  10. Perfu Says:

    @Botezatu – Multi isi fac blog ca au vazut si au auzit ca se pot scoate niste bani 😀 , faza e ca nu multi recunosc acest lucru . Faza cu WTA este utila doar pentru eventualii advertiseri dornici sa se promoveze pe un anumit blog

  11. andrEi Says:

    Ai dreptate mare Andrei. Sti vechea faza de pe kolorat.info

  12. Scurta de Miercuri #2 | Blogul lui Zyco Says:

    […] Andrei Blog -”Despre greutăţile întâmpinate la început” […]

  13. Ruxandra Says:

    Amenintari? De ce? Nu e fiecare liber sa scrie ce vrea, cum vrea, cand vrea?

  14. Zoly Says:

    ce zici tu aici e pur logic si total adevarat

  15. ceostoy Says:

    asa e ai dreptate

  16. Dan Ciulea Says:

    si da si nu… adica trebuie sa iei in considerarea ca ala care e „mare”, poate nu are timp, sau are un alt motiv sa nu te ajute… Dar in principiu, fiecare isi urmareste interesele, si DA, marea majoritate uita de unde au plecat.

  17. Andrei M. Says:

    Cred ca la inceput trebuie sa iti vezi de treaba si sa scrii, sa nu te implici in conflicte sau mai stiu eu ce. 😛

  18. Cassy Says:

    este exact cum zice Andrei mai sus… important e daca scrii sa scrii pentru tine , pentru prietenii tai , dar inca din inceput sa nu acuzi pe altii..dupa 1 an ..poti sa-ti permiti sa-i iei la impins vagoane :))

Lasă un răspuns

