Bucurel e Moş Crăciun al întârziaţilor

psd copy

În primul rând, trebuie să specific că acest articol este dedicat concursului organizat de Bucurel în colaborare cu Radio3Net.ro – Florian Pittis şi bineînţeles cu, codRosu. Prin participarea la acest concurs am şansa de a câştiga un Mp3 sau un mouse sau un tricou personalizat codrosu, primele două premii fiind oferite de PCCAT.ro. Eu trebuie să-mi exprim părerea în legătură cu siteul Bucurel.

Pentru început trebuie să specific că acest site aparţine lui Sorin Chiriac, născut la data de 23 februarie 1985, deci 25 de ani, şi al lui Alexandru Trinca, nascut pe 21 decembrie 1982, ceva mai „ bătrân ” decât Sorin, 28 de ani. Amândoi fiind nişte băieţi ce au trecut printr-o facultate de renume, ceea ce ia determinat să intre în domeniul internetului. După diversele proiecte pe care le-au avut împreună, s-a ajuns la emisiunea lor, care le poartă numele blogului, pe Radio3Net-Florian Pitiş, ce este difuzată în fiecare duminică între orele 12:00 – 14:00. În cazul în care nu ştiaţi, Radio3Net-Florian Pitiş este un radio marca Radio Romania ( fostul Radio Romania Tineret ), ce a fost mutat în totalitate, pe internet.

Emisiunea lor la radio constă în prezentarea unor materiale video, filmate în timpul gonirii lor prin diferite destinaţii din Bucureşti si bineînţeles, din ţară. O parte dintre videoclipuri le puteţi vedea şi pe youtube la canalul personal, în care se postează arhivele emisiunilor de la radio, a da, canalul e ăşta. Acum să-mi încep micul review al siteului Bucurel.

Pentru început, trebuie să specific că îmi place foarte mult tema de aspect a blogului, prefer culorile închise care nu distrag ochiului, ce sunt plăcute şi liniştitoare. Tema cea veche nu mi-a plăcut niciodată, deoarece era foarte colorată. Numele domeniului este foarte bine ales, deoarece este foarte uşor de reţinut, fapt ce determină un anumit vizitator să revină şi pentru a doua oară. Îmi place la tema acestui site deoarece cele două coloane sunt plasate pe vertical, atât meniul cât şi sidebar-ul. În sidebar puteţi asculta live radio-ul, ceea ce este un lucru foarte bun în aducerea unor noi ascultatori. Părerea mea este că articolele ar trebui lăsate la dimensiunea iniţială de caractere, să scoateţi acea limitare de caractere din articole. În legătură cu aspectul blogului am numai cuvinte de laudă, felicitări, îmi place.

De ce m-am înscris ? Pentru că sunt un copil, un puşti mai bine spus.

Etichete: , , , , ,

3 răspunsuri to “Bucurel e Moş Crăciun al întârziaţilor”

  1. Alex Bucurel Says:

    🙂 Multumim, cuvintele de lauda sunt bine venite intotdeauna. Succes in ceea ce faci si bafta la premiu sa ai! 🙂

  2. andrEi Says:

    Foarte frumoasa prezentarea

  3. Andrei Says:

    La acest concurs am castigat un mp3 player.

Lasă un răspuns

