Cu ce te deosebeşti de un alt blogger… ?

Lăsând deoparte cititorii care nu deţin un blog, pe care nu-i bag în aceeăşi oală, doresc să adresez o întrebare celor ce deţin un blog şi cei ce administrează un blog colectiv. Şi nu, n-am să chestionez fiecare blogger în parte, mi-ar lua o veşnicie, că doar de, îs mulţi. Adresez această scurtă întrebare la toate persoanele ce fac parte din această comunitate de bloguri a României, şi bineînţeles, citesc acest articol. Poate aţi dedus care e întrebarea, da, aia din titlu, deci:

Cu ce te deosebeşti de alt jurnalist ( blogger ) ?

Aş începe eu, dar vă las pe voi, sau… hai că încep eu. Nu mă consider un blogger diferit de alţi, because, ce fac eu poate să facă oricare altul, fără nicio remuşcare. Aş putea lua în considerare câteva elemente ce m-ar departaja de alţi bloggeri, dar în zadar, sunt prea puţine.

Etichete: , , ,

23 răspunsuri to “Cu ce te deosebeşti de un alt blogger… ?”

  1. Zyco Says:

    Pe mine ce m-ar putea deosebi de majoritatea blogarilor ar fi felul in care scriu pe blog. Eu de obicei nu scriu povesti ci trec direct la subiect. (cred ca este si un dezavantaj acest lucru)
    In rest sunt si eu, la fel ca toti ceilalti Bloggeri >:D<
    Salutari si respect!

  2. Voicu Lucian Says:

    Poi eu unul zic ca sunt corect , adica nu copiez articole fara sa pun sursa sau chestii din astea . Am stilul meu de a scrie .Altceva nu stiu ce sa mai zic 🙂

  3. Kalin Says:

    Nu copiez articole,nu scriu articole doar pentru trafic si nu-mi place sa fiu pupat in fund de altii.

  4. Andrei Says:

    @Zyco, consider că e mult mai bine să fi obiectiv în scrierea unui articol decât să aberezi pentru a fi conţinutul cât mai bogat de caractere.
    @Lucian: e foarte bine că specifici sursa.

  5. Crok Says:

    Nici eu nu ma consider diferit fata de alti bloggeri.Singurul lucru care ne deosebeste intre noi ar fi modul de a scrie.Fiecare dintre noi zic eu,adoptam stiluri diferite de scris si subiecte deasemenea.Conteaza specificul fiecarui blog,parerea mea.Fie ca e personal,fie ca e sportiv,si asa mai departe.

    Cum spune si Kalin,nici eu nu fur/copiez articole de la altii iar daca fac acest lucru,pun sursa fara indoiala si se poate vedea acest lucru la orice articol de-al meu preluat din alta parte!

    De asemenea nu consider ca un articol lung este si bun!Ce rost are sa scrii 700 cuvinte (spre exemplu) si sa te invarti in jurul subiectului doar pentru a scrie mult,cand te poti rezuma la 250 cuvinte si sa scoti in evidenta esentialul?! Nu?

  6. Voicu Lucian Says:

    Andrei eu unul zic ca asa e frumos , pentru ca acel blogger poate s-a chinuit doua ore sa scrie acel articol .

  7. Everzor Says:

    Mă diferenţiez prin stilul meu de a scrie articole, prin timpul dedicat fiecărei postări, prin efortul şi sufletul pe care îl depun în a-mi scrie textele ş.a.m.d. Mă diferenţiez prin aspecte greu de observat de către cititori, pentru că ăsta mi-e scopul, să nu le dezvălui altceva decât ideile ce le aştern pe blog.

  8. Andrei Says:

    Apropo Crok, mulţumesc că mi-ai „ ciripit ” articolul.

  9. Ginake Says:

    In primul rand blogger nu este sinonim cu jurnalist… nici pe departe, parerea mea…
    Referitor la deosebire, fiecare scrie in stilul propriu 🙂

  10. Undeath Says:

    Te implici prea mult in blogging 🙂

  11. Andrei Says:

    Păi, Ginake, să-ţi zic sincer, nu m-am informat, am luat-o logic. Deci, blog înseamnă jurnal, eventual online, normal persoana care scrie pe un jurnal se numeşte jurnalist… nu ?

  12. Dan Ciulea Says:

    faptul ca detin un blog … nu ma face blogger, eventual sunt un novice…

  13. radu campian Says:

    Diferenta dintre un blogger si un jurnalist este in faptul ca un jurnalist a facut o facultate pe cand un blogger poate fii oricine care nu e cat de cat analfabet si are conexiune la net sunt multi bloggeri dar sunt foarte putini care merita cititi.

  14. Crok Says:

    Cu placere Andrei

  15. Magic Says:

    dude, ar trebui sa-ti schimbi „motto-ul” blogului, nu esti ca ceilalti 🙂

  16. Andrei Says:

    O să-l schimb, însă trebuie să găsesc unul care să mă definească.

  17. Inocentul Says:

    Eu as zice sa scoti jurnalist din context, deoarece jurnalismul si cu bloggingul nu au aproape nicio tangenta.

  18. Blogul lui Zyco » Scurta de miercuri! Says:

    […] AndreiBlog-”Cu ce te deosebeşti de un alt blogger… ?” […]

  19. Ricardo Says:

    cu numele de domeniu? :))

  20. ceostoy Says:

    cu greselile mele , cu anumite vorbe care eu le folosesc , prin faptul ca eu sunt eu altu e altu :)))

  21. Lavinnia Says:

    Prin faptul ca unii detin un blog mai mult pentru a face bani din reclame , iar eu detin un blog pentru ca este o placere pentru mine , o pasiune . Cand faci totul din placere imposibil sa nu iti mearga bine .

  22. Roxy Says:

    modul de a scrie si comment-urile pe care le dau;)

  23. Cassy Says:

    Consider ca fiecare e unic prin felul lui de a fi…de a scris,de a comenta um zice Roxy..

Lasă un răspuns

