Nişte mici cadouri, pentru mine, semnificative

Vă vorbeam mai demult despre telefonul pe care l-am câştigat la concursul organizat de cei de la jiunimea, care bineînţeles, este în curs de livrare. În urmă cu ceva timp am participat la concursul celor de la firmania, la care, nu mă aşteptam să mă aleg cu ceva. Am fost înştinţat prin e-mail că premiile vor ajunge la mine în zilele ce urmează prin poşta română, ce premii ? Nici nu ştiam. Am primit acel aviz şi am fost să-mi ridic coletul, taxe achitate, tot  tacâmul, o cutie mare avea să-mi îngreuneze drumul spre casă. Ce conţinea acea cutie, un DSC03440webcam „ deghizat ” în căţeluş şi un set de poker profesional. Ca să nu aibă loc niciun incident neplăcut, am testat webcam-ul, care funcţionează bine, atât pentru azi. Astăzi ( luni, 18 ianuarie ) a venit şi telefonul, livrat prin fan courier. Este frumos, simplu, perfect pentru mine. Având în vedere că nu am câştigat până acum doar tricouri şi alte chestii minore, este o evoluţie.

Etichete: , , , , ,

14 răspunsuri to “Nişte mici cadouri, pentru mine, semnificative”

  1. Perfu Says:

    Frumos webcam-ul 😀

  2. Dan Ciulea Says:

    fain setu de poker … 😉 ai grija ce si cat joci 😀

  3. Scurtele de luni! « Says:

    […] AndreiBlog – Niste mici cadouri , pentru mine , semnificative […]

  4. KronosBlog Says:

    Superb setul de poker!

  5. Andrei Says:

    @ Dan: Nu joc poker, n-am jucat poker, ăsta a fost să fie cadoul, şi nu l-am refuzat deoarece îmi place să am chestii noi prin casă.

    PS: A venit telefonul, am modificat postul.

  6. Ricardo Says:

    :))

  7. Undeath Says:

    Money ba,money :))

  8. Voicu Lucian Says:

    misto:d

  9. Ionut Blog Says:

    Imi place setul de poker dar si webul. Bafta in continuare si tinete de Concursuri.

  10. Andrei Says:

    Mie-mi place mai degrabă telefonul…

  11. Botezatu Says:

    Haha. Ce funny e web-ul, trebuie sa il pui undeva si sa il lasi tot timp-ul on. 😀 intelegi tu ce zic.

  12. roxy Says:

    mie trebuie sa-mi vina darts-ul de la firmania..il astept:X

  13. Renegatul Says:

    Si eu am castigat lafel tot un set de poker !!!!

  14. Andrei Says:

    Renegatul, cu ajutorul meu :)) nu ?

Lasă un răspuns

