Gadget-ul meu de zi cu zi

DSC03450… iată că ne regăsim din nou, scriind istoria gadget-ului meu obosit dar care încă mai funcţioneaza la parametri normali, dar de data aceasta o fac pentru conucrsul organizat de imidoresc. Chiar dacă deţin alte telefoane mai sofisticate ( lg shine, nokia 5310 ) eu îl prefer pe aceasta, acum poate vă întrebaţi de ce. Chiar dacă nu este el atât de luminat în materie de design exterior, sau că nu are bluetooth, camera şi multe alte facilitaţi de care restul telefoanelor dispun, are foarte multă energie în el, da, mă refer la autonomia foarte mare. Nu am avut niciodată nicio problemă cu el, se întâmpla foarte des să-l scap din mână, să mai cadă nişte suc pe el, însă el rezistă. Nu, nu compar acest telefon cu telefoanele noi apărute, la care ce-a mai mică atingere le provoacă moartea instantă, sau moartea pe parcurs.

Mie mi se pare ceva special la acest telefon, atât prin autonomie cât şi prin rezistenţă – ceea ce e un element principal pentru mine atunci când aleg un anume telefon –. Îl folosesc atât pentru convorbiri telefonice, cât şi pentru jocuri în timpul orelor şcolare sau alarma care mă trezeşte în fiecare dimineaţă, şi multe alte lucruri. Nu am de gând să-mi achiziţionez un alt telefon – de ultimă generaţie – din simplul fapt al rezistenţei, sunt anormal de sensibile. Atât despre telefon, numai bine.

Trebuie să specific că nu am nişte boxe mari, le folosesc pe cele ale monitorului, care sunt foarte micuţe şi puterea lor pe măsura dimensiunii. Premiul acesta m-ar ajuta foarte mult, m-ar scuti de achiziţionarea unora. Şi acum câteva poze cu vechiul meu gadget.

DSC03453 DSC03454 DSC03455

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

