Motive pentru care nu mi-aş cumpăra un Apple Iphone

Deluxe Ergonomic DLM-500 + Teac HP-3 + Micro SD Card Reader

Prin acest articol, îmi anunţ participarea la concursul organizat de Oktal, ce se desfăşoară până la data de 5 februarie, şi are ca recompensă premiile alăturate şi anume: căşti, mouse şi un microsd card reader. Ce trebuie să fac…? Să aleg un produs din toate categoriile din magazinul online, şi să spun dece nu l-aş cumpăra. Eu am să vă vorbesc despre renumitul telefon mobil Apple Iphone, pe care toţi îl visează şi nu mulţi îl primesc. Eu nu l-am dorit niciodată, iar în rândurile ce urmează am să vă spun câteva motive – structurate pe „ buline ” – în care o să-mi exprim propria părere în legătură cu achiziţionarea unui astfel de smartphone.

» Având în vedere salariul unui român de rând, preţul unui Apple Iphone este foarte ridicat, mai ales pentru posibilul viitor şomer afectat de criză. Cum să justifice această cumpărere a unui Iphone chiar şi cu abonament ? Această problemă ne duce la motivul următor pentru care nu aş opta pentru un Iphone: costul serviciilor lunare.
» În cele mai multe cazuri, telefoanelele gen Iphone vin cu abonamente pe măsură, ce vă pot cauza o gaură adâncă în portofel. Un avantaj pentru telefoanele – nu atât de sofisticate – care păstrează un cost redus.
» Apoi apare şi problema socială, ceea a izolării oamenilor, din cauza comunicării exagerate. În vreme ce comunicăm pe Yahoo Messenger, Twitter sau alte platforme de socializare uităm să vorbim faţă în faţă, să ne petrecem timpul liber la diferite evenimente.
» Un alt motiv pentru care nu mi-aş cumpăra un Iphone este că sunt o persoană care foloseşte telefonul mobil doar pentru a iniţia un apel, pentru a răspunde la un apel şi pentru a-l închide, rar câte un sms.
» Chiar dacă vi se pare amuzant acest motiv, însă se întâmplă ca mulţi să aştepte să li se termine abonamentul pentru a-şi achiziţiona un smartphone, în cazul nostru, iphone.
» De exemplu, dacă mi-aş achiziţiona în această lună un Iphone, care are un preţ de aproximativ 36 milioane, peste câteva luni ar apărea noi modele, dornic de a mi-l cumpăra pe ultimul model, pentru a fi în ton cu moda.
» Ultimul motiv este cel mai sincer, acela că mulţi oameni sunt mulţumiţi de telefonul demodat şi pur şi simplu nu simt nevoia să-şi achiziţioneze un Iphone.

Iată motivele mele pentru care nu aş cumpăra un Apple Iphone 3GS.

Având în vedere salariul unui român de rând, preţul unui Apple Iphone este foarte ridicat, mai ales pentru posibilul viitor şomer afectat de criză. Cum să justifice această cumpărere a unui Iphone chiar şi cu abonament ? Această problemă ne duce la motivul următor pentru care nu aş opta pentru un Iphone: costul serviciilor lunare.

În cele mai multe cazuri, telefoanelele gen Iphone vin cu abonamente pe măsură, ce vă pot cauza o gaură adâncă în portofel. Un avantaj pentru telefoanele – nu atât de sofisticate – care păstrează un cost redus.
Apoi apare şi problema socială, ceea a izolării oamenilor, din cauza comunicării exagerate. În vreme ce comunicăm pe Yahoo Messenger, Twitter sau alte platforme de socializare uităm să vorbim faţă în faţă, să ne petrecem timpul liber la diferite evenimente.

Un alt motiv pentru care nu mi-aş cumpăra un Iphone este că sunt o persoană care foloseşte telefonul mobil doar pentru a iniţia un apel, pentru a răspunde la un apel şi pentru a-l închide, rar câte un sms.
Chiar dacă vi se pare amuzant acest motiv, însă se întâmplă ca mulţi să aştepte să li se termine abonamentul pentru a-şi achiziţiona un smartphone, în cazul nostru, iphone.
De exemplu, dacă mi-aş achiziţiona în această lună un Iphone, care are un preţ de aproximativ 36 milioane, peste câteva luni ar apărea noi modele, dornic de a mi-l cumpăra pe ultimul model, pentru a fi în ton cu moda.
Ultimul motiv este cel mai sincer, acela că mulţi oameni sunt mulţumiţi de telefonul demodat şi pur şi simplu nu simt nevoia să-şi achiziţioneze un Iphone.

Lasă un răspuns

