Leapşă mare, dar cu sfârşit

Recent, am primit o leapsă direct de la Croky, la care, din lipsă de ocupaţie, am răspuns. Păi, acum aş spune cui i-o transmit, mi-ar fi greu, că-s mulţi, aşa că o las la îndemâna fiecăruia, s-o preia oricine, cu dedicaţie!

* Daca eram o luna, as fi fost … Martie
* Daca eram o zi a saptamanii, as fi fost … Sambata
* Daca eram o parte a zilei, as fi fost … Rasarit
* Daca eram un animal marin, as fi fost … Rechin
* Daca eram o directie, as fi fost … Dreapta
* Daca eram o virtute, as fi fost … Curajul
* Daca eram o personalitate istorica, as fi fost … Ştefan cel Mare
* Daca eram o planeta, as fi fost … Pământ
* Daca eram un lichid, as fi fost … Tequila
* Daca eram o piatra, as fi fost … Perlă
* Daca eram o pasare, as fi fost … Vultur
* Daca eram un tip de vreme, as fi fost … Ninsoare
* Daca eram un instrument muzical, as fi fost … Pian
* Daca eram o emotie, as fi fost … Timiditate
* Daca eram un sunet, as fi fost … Melodie
* Daca eram un element, as fi fost … Apă

* Daca eram un cântec, as fi fost … Metalica-If nothing else matters
* Daca eram un film, as fi fost … Yes Man
* Daca eram un serial, as fi fost … Doctor House
* Daca eram o carte, a fi fost … Amintiri din copilărie
* Daca eram un personaj de fictiune, as fi fost … Nică
* Daca as fi fost un fel de mâncare, as fi fost … Cartofi prăjiţi
* Daca eram un oras, as fi fost … Dubai
* Daca eram un gust, as fi fost … Dulce
* Daca eram o culoare, as fi fost … Verde
* Daca eram un material, as fi fost … Bumbac
* Daca eram un cuvânt, as fi fost … Blogger
* Daca eram o parte a corpului, as fi fost … Capul
* Daca eram o expresie a fetei, as fi fost … Zambetul
* Daca eram o materie de scoala, as fi fost … Sport
* Daca eram un personaj de desene animate, as fi fost Jerry
* Daca eram o forma, as fi fost … Tetraed
* Daca eram un numar, as fi fost … 1
* Daca eram un mijloc de transport, as fi fost … un VW BORA
* Daca eram o haina, as fi fost … un Hanorac

* Ziua cea mai frumoasa: Sambata
* Cel mai mare obstacol: Şcoala
* Cea mai mare greseala:
* Radacina tuturor relelor: Neatenţia
* Distractia cea mai placuta: Cu prietenii
* Cea mai mare înfrângere: –
* Cel mai bun profesor: –

* Prima necesitate: Bicicleta / Rolele / Calculator/ Footbal, etc.
* Ceea ce te face cel/a mai fericit/a: Ninsoarea
* Cel mai mare mister: Exista sfarsitul lumii?
* Cel mai rau sentiment: Frica
* Cel mai bun cadou: O insulă în Miami ?
* Lucrul cel mai de valoare: Viata
* Calea cea mai rapida: Habar nu am
* Sentimentul cel mai placut:
* O protectie efectiva: O vestă anti-glonţ
* Cel mai bun remediu:
* Forta cea mai puternica: Forta mintii
* Persoanele cele mai necesare:
* Lucrul cel mai placut dintre toate: Şcoala Distracţia

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

15 răspunsuri to “Leapşă mare, dar cu sfârşit”

  1. Voicu Lucian Says:

    Misto :d

    PS : frumoasa noua tema , dar schimba culoarea textului ca nu prea se vede in rest e super 🙂

  2. skykery Says:

    * Cea mai mare înfrângere: –
    * Cel mai bun profesor: –
    astea chiar pareau interesante 😀

  3. Ricardo Says:

    ‘DACA eram politist nu-mi asumam niciun risc .. infractorii cotizau la mine ca la Fisc .. ‘ @ Cheloo 🙂

    :))

  4. Andrei Says:

    @ skykery: mie nu mi se par interesante…
    @ Ricardo: Dacă eram oportunist, mă-nsuram cu-n fotbalist, c-are bani şi are vilă, şi se tunde la stilist @ Fără Zahăr :)).

  5. Dan Ciulea Says:

    scurta leapsa 😀
    ai vorbit serios: Cel mai mare obstacol: Şcoala ?
    ….

  6. Andrei Says:

    Păi, am vorbit serios, însă, nu stau rău la şcoală ( am o medie de aproximativ 9.10-9.40 pe I-VIII ) însă mă refeream la faptul că şcoala îmi ocupă majoritatea timpului.

  7. cristishady Says:

    cred ca a ajuns pe la toata blogosfera asta 😐

  8. Botezatu Says:

    Lasa Andrei, iti ocupa acum timpul dar dupa aia…traiesti (depinde de tine) ca un boier sau decent.
    Frumoase raspunsuri, la fel as raspunde si eu…la unele.

  9. Dan Ciulea Says:

    si atunci e obstacol…. in cale la ce?

  10. Andrei Says:

    Nu pot spune că mă strează chiar atât de mult şcoala, nu mă străduiesc atunci când fac o temă, ca să iasă perfectă, o scriu aşa, să fie pusă-n caiet, dar, ca orice copil, prefer să fac multe alte lucruri în locul pregătirii pentru şcoală.

  11. TizZoR`s BLOG Says:

    ai sarit cateva 😀

  12. Leapșa #3 | Prezent™ Says:

    […] preluat-o de la ZoomZ. Merge mai departe la The Fashion Girls,Daniel,Sszecret,Perfu,TizZor,Andrei,celalalt Andrei,inca un Andrei,ultimul Andrei,Pricop C.,Pricop […]

  13. Alin Says:

    Am sa o iau si eu intr-un final,te superi? ;;)

  14. Andrei Says:

    Chiar te rog

  15. sweffu Says:

    ‘DACA eram politist nu-mi asumam niciun risc .. infractorii cotizau la mine ca la Fisc .. ‘
    asta e cea mai tare :))

Lasă un răspuns

