Un job pe care, cu siguranţă, nu l-ai dori

Nu, nu-l numesc un sport extrem ci îl numesc job. Spălatul geamurilor celei mai înalte clădiri din lume este un act de curaj pe care nu mulţi ar fi dispuşi să îl facă. Cu o înălţime de 828metri şi peste 160 de etaje, Burj Dubai necesită o adevărată „ armată ” de profesionişti pentru a fi menţinută curată la exterior. Din cauza artificilor de la inaugurarea ce a avut loc recent, s-au cam murdărit geamurile, motiv pentru care au fost solicitate serviciile de alpinişti utilitari.

burj 6 burj1 burj2burj3 burj4 burj 5

Etichete: , , , , , , , , , , ,

18 răspunsuri to “Un job pe care, cu siguranţă, nu l-ai dori”

  1. DeN>3 Says:

    Munca grea bani multi 😉

  2. gabriel Says:

    nu e chiar asa de greu dar daca, cumva se rup cablurile cand ajungi jos esti omleta :))

  3. Magic Says:

    Ok, dar stii cat ajunge o meserie de asta la salar? 4-5k euroi 🙂

  4. Ricardo Says:

    special pentru amatorii de senzatii tari! 😛

  5. cristishady Says:

    categoric, nu . Cunosc insa oameni care lucreaza ca „alpinisti” pe cladiri, si castiga destul de bine

  6. Dan Ciulea Says:

    nu stiu in ce masura mai au nevoie acum… e cam in faliment … sau asa se vehiculeaza 😉

  7. Botezatu Says:

    Bine spune Den, primesc bani frumosi pentru ca e periculos.

  8. roxy Says:

    e periculos dar ai o senzatie superba:)

  9. Voicu Lucian Says:

    Eu nu imi doresc lucrul asta , e riscant

  10. Magic Says:

    Adrenalina mare, 160 meleoane pe luna. Eu m-as baga 😀

  11. Crok Says:

    cu siguranta si salariile sunt pe masura riscului 🙂 mai ales ca esti legat bine,si ar fi foarte tare sa te vezi asa sus in aer.Chiar mi-ar place;;)

  12. Scurte de Duminica #46 « ? Crok's Blog™ Says:

    […] If I was … * Alina Ilioi – Deosebirea dintre români si romani * AndreiBlog – Un job pe care,cu siguranta,nu l-ai dori * Baiatul Ciudat – Interviu * Grim Cris – Sa vorbim despre schimbul de linkuri * […]

  13. Scurte de Duminica #5 Says:

    […] AndreiBlog – Un joc pe care nu ti-l doresti […]

  14. Linkuri interesante de azi #2 « NiceBlogger Says:

    […] AndreiBlog – Un job pe care cu siguranta nu ti l-ai dori […]

  15. Cata Says:

    As face stop cardiac. M-am dat intr-un carusel intr-un parc de distractii din Anglia si am plans. :))

  16. kaLoo Says:

    O viata am! Si p-aia n`am s-o risc! :))

  17. Alin Says:

    Stii vorba aia,viata la intensitate maxima 😉 😡

  18. G0oDBoY Says:

    Eu am rau de inaltime de la etajul 4 dapai la 800 de metri?:))

Lasă un răspuns

