De ce îmi place să fiu simplu

Poate că vă întrebăţi de ce folosesc această temă de wordpress, mă refer la tema default a wordpressului. Mi-a plăcut întotdeauna să fiu simplu, în cazul acesta, să am o temă simplă pe acest blog, care să nu deranjeze la ochi, plăcută de către cititori şi în primul rând pe placul meu. Am folosit de curând o temă din gama k2, mi s-a părut foarte complicată, plină de chestioare inutile care supra-încărcau pagina. În acest caz, aceasta va fi tema principală de pe acest blog, poate pe viitor alte modificări, dar în baza temei va fi tot default-ul wordpress.

Simplitatea este gloria exprimării.

Citatul acesta spune totul, nu? Asta zic şi eu. Consider că un blog este frumos atât în continut cât şi în aşezare în pagină. La baza unui blog „ aproape ” perfect stă aspectul principal al paginii. În ultima vreme am refuzat foarte multe cereri de schimburi de linkuri, motivul ? Nu vreau să umplu sidebarul de linkuri, o singură reclamă ads şi ajunge, în rest, elemente de navigaţie.

Etichete: , , , , , , , ,

18 răspunsuri to “De ce îmi place să fiu simplu”

  1. Iustin Says:

    Cineva mi-a spus odată „Mai puțin înseamnă mai mult!” și avea dreptate, e bine că există lume care conștientizează asta.

  2. phidas Says:

    La Multi Ani, cu bucurie, sanatate si mult noroc!

  3. Inocentul Says:

    Presimt ca o s-o schimbi in curand cu toate ca arata foarte bine. 🙂

  4. Andrei Says:

    Nu, când îmi propun ceva, cu siguranţă n-o schimb în viitorul apropiat.

  5. Botezatu Says:

    E frumoasa, felicitari. Sper sa o pastrezi ca e numai buna.

  6. Lavinnia Says:

    Un blog bun nu consta numai in thema , ci in continutul acestui , dar sunt unele persoane ce nu viziteaza un blog din cauza themei .

  7. Andrei Says:

    Eu, de exemplu, eu nu citesc / vizitez blogurile de pe blogspot, nu-mi plac mie, nu-mi vine să le citesc. Consider că şi tema de aspect principal contează în „ construirea ” unui blog curat şi citit.

  8. Catazx Says:

    Nu prea cred ca va fi de durata tema asta. 🙂

  9. Andrei Says:

    Nu-ţi place sau de ce?

  10. Perfu Says:

    Eu tind sa cred ca in maxim 36 de ore , iar vei schimba tema :))

  11. Andrei Says:

    Uite cum facem, dacă n-o schimb în următoarea lună, îmi pui banner 468×70 in headerul blogului tău, s-a făcut ?

  12. Perfu Says:

    Pun , dar sa fie un banner mistoc 😀

  13. Kalin Says:

    Mai bine ca ai ales o tema simpla.Fara atatea batai de cap…

  14. DeN>3 Says:

    Ai dreptate cu chestia themei simple . In plus thema arata si bine 😉

  15. gabriel Says:

    Tu tot timpu’ scri articole de calitate 🙂 si tema arata foarte bine aranjata bravo inca odata

  16. Perfu Says:

    Si uite ca nici o luna nu a trecut si tu ai schimbat tema :))

  17. Andrei Says:

    @Perfu: nu am schimbat tema, e tot tema default modificata cu trei coloane ;).

  18. Voicu Lucian Says:

    Ma sa fii simplu e cel mai bine 🙂

Lasă un răspuns

