Am câştigat un Nokia 2330

Cam pe la ora cinci-cinci jumate mă trezesc cu un telefon, la început, nu bănuiam de la cine, însă când am auzit „ jiunimea ” am ştiut din prima că este ceva ciudat şi că sunt fericitul câştigător. Aşa, că echipei jiunimea pentru premiul acordat. Videoclipul cu care am participat puteţi să-l vedeţi mai jos. Am fost anuţat telefonic cât şi prin mail: „ Tilul: „ Ai câştigattttttttttttttttttt! ”. Videoclipul cu care am participat, şi în acelaşi timp cu care am câştigat, poate fi vizualizat la acest link cât şi cel de-al doilea la acest link.

Salutare, Andrei!
Dupa ce am analizat toate ideile de cadou pentru Mos Craciun am luat decizia ca Tu meriti premiul pus in joc de Jiunimea, un Nokia 2330.
O sa comunicam biroului de marketing al Gds datele tale si ei vor lua legatura cu tine.
Felicitari si sa ne citesti cu bine.

Etichete: , ,

15 răspunsuri to “Am câştigat un Nokia 2330”

  1. Andrei Ionu? Says:

    Hehe, felicitări!

  2. Andrei Says:

    Mulţumesc mult de tot.

  3. Cata Says:

    Felicitari. 🙂

  4. Undeath Says:

    Bravo ma :)WP,Plugins daca nu ai ceva updatat,fa-o repede

  5. tzutzu Says:

    Felicitari. Esti norocos…:)

  6. Andrei Says:

    @tzutzu: acest concurs nu a fost unul de noroc :P.

  7. Scurte de Duminica #3 | Kronos Blog Says:

    […] AndreiBlog – A castigat un Nokia 2330 […]

  8. Mitian Says:

    Bravo tie!

  9. Lavinnia Says:

    Felicitari ! :*:*

  10. Voicu Lucian Says:

    Felicitari Andrei!

  11. Scurte de Luni #44 :) « ? Crok's Blog™ Says:

    […] alţii, te va bârfi şi pe tine * Andreionut – Sandilai cu un Nikon D40 * AndreiBlog – Am câştigat un Nokia 2330 * Baiatul Ciudat – One last thing * Grim Cris – Iniţiere în coding #2 – Formatarea […]

  12. Renegatul Says:

    Felicitari andrei ! La mai multe .

  13. Alin Says:

    w00t,sa te bucuri de el 😀

  14. phidas Says:

    Bravo! Esti tare 🙂

  15. Ultimele scurte din an #12 | Ceostoy.ro ( If you could do a difference , do it ! ) Says:

    […] –  Am castigat un nokia 2330 […]

Lasă un răspuns

