Album de fotografie #4

DSC02997DSC03008DSC03003DSC02998DSC03004DSC03001

* Luaţi în considerare că sunt Home-Made.

Timp de lucru: maxim 5 minute

Etichete: , , , , , , , , , , , ,

25 răspunsuri to “Album de fotografie #4”

  1. Zoomz Says:

    Foarte frumos ! Chiar acum fac si eu niste fotografii.

  2. MihaiN Says:

    Frumos.

  3. tzutzu Says:

    Foarte tare!

  4. Ginake Says:

    Sunt frumoase, apropo te intereseaza un link exchange ? Daca da, ma poti trece ‘Ginake Blog’. Astept raspunsul tau.

  5. Andrei Says:

    Te-am trecut, mă poţi trece „ AndreiBlog ”. Mulţumesc tuturor de păreri.

  6. RedCafe Says:

    Interesanta ultima poza…

  7. hime Says:

    Sunt asa de frumoase … la mine inca nu a nins asa ca te invidiez !!

  8. NecroStar.Info Says:

    Foarte interesante. Ai talent in ale fotografiatului si cine stie , oricand iti poti face o cariera din asta.

  9. Kalin Says:

    Reusite:X

  10. KronosBlog Says:

    Astept si eu maine sa fac cateva poze sa le pun si eu pe blog!

  11. Mitian Says:

    Chiar ma gandeam zilele astea sa fac si eu niste poze. Mai ales ca totul este acoperit de zapada, alb peste tot…exact ce voiam. 😀

  12. CreveteL Says:

    Frumoase imaginile .. in special a 4-a … 🙂 Bafta..;)

  13. R.Dobroi Says:

    Faine poze 😀

  14. Zoly Says:

    Poze reusite 🙂 felicitari

  15. Dan Ciulea Says:

    unde au fost facute? e frumoasa si locatia.

  16. roxy Says:

    ce frumos e:) la mine a nins mai mult:P

  17. skykery Says:

    Macara daca ar fi si la mine zapada, e inghetat oriunde te uiti ….

  18. Andrei Says:

    @Dan Ciulea: hmm, stau la casă, Novaci [ Gorj ].

  19. FLN Says:

    good job 😀

  20. TizZoR`s BLOG Says:

    Foarte interesante 🙂 Ai cam multa zapada la tine acolo :))

  21. Andrei Says:

    „ Fără număr, fără număr ”.

  22. Pricop Alexandru Says:

    Frate, eu nu-ti zic ca-s frumoase ca nu sunt, ideea e urmatoarea, cand faci o poza incearca sa nu surprinzi lucruri facute de oameni! adica principalul este sa te axezi pe ceva anume…
    Uite spre ex. a 3-a poza ar fi fost buna daca nu prindeai stalpul cu cablurile din fundal ;).
    Keep it up, ca nu se stie niciodata :).

  23. Lavinnia Says:

    Frumoase poze , am mai facut si eu poze prin Arad. Le voi atasa in curand pe blogul meu .

  24. Andreea C. Says:

    Frumos mai este cand ninge :D!

  25. radu campian Says:

    Misto poze man 😉

Lasă un răspuns

