Şi official, în vacanţă…

Şunt sigur că va trece repede, însă e bună, e mult mai bine că ne-au prelungit vacanţa cu o săptămână, însă tot nu e deajuns. Ce o să fac în toată vacanţa, păi, totul cam se rezumă la distracţie. Majoritatea timpului o să mi-l petrec la Rânca, o să profit enorm de această vacanţă, trebuie să mă obişnuiesc şi eu să petrec fiecare clipă. Aştept cu nerăbdare să se deschidă sezonul pe pârtie, aştept cu nerăbdare să mă întâlnesc cu unii prieteni care i-am cunoscut pe în online acolo. Cam în asta constă această vacanţă.

A, da, să nu uit de bradul de Crăciun. Deoarece nu eu mă ocup cu asta, eu doar privesc, nu contează cum e aranjat, contează să fie, şi să fie şi ceva semnificativ sub el, de care să mă pot bucura. Însă, prin Crăciun eu nu înţeleg cadouri, ci fericire, distracţie, sărbătoare. În cazul în care treceţi pe la Rânca, mă găsiţi pe messenger, unde vă pot lăsa numărul meu de telefon.

Etichete: , , , , , , , , , , , ,

22 răspunsuri to “Şi official, în vacanţă…”

  1. Undeath Says:

    vacanta,cand am iesit pe poarta scolii,parca s-a rupt ceva din mine ciudat nu ?

  2. Djay Says:

    De ce vacanţa? Dar Luni şi Marţi nu vă mai duceţi?? 😐

  3. Cata Says:

    La mine e vacanta de joi. 🙂

  4. Andrei Says:

    La mine a început de vineri ( ieri ), şi profesorii ne-au zis că ne revedem prin Ianuarie, şi lafel şi directoarea, deci, vacanţă. Am crezut că toţi din ţară au luat vacanţă de acum…

  5. KronosBlog Says:

    Ce bine-mi pare ca am luat vacantza :X

    Ma simt mai liber ca niciodata! Cred ca e si din cauza sarbatorile care vor veni !

  6. Andrei Says:

    @Kronos: cu siguranta.

  7. Kalin Says:

    Eu am deja 1 sapt de cand sunt in vacanta.Sarbatori frumoase sa aveti!

  8. Andreea C. Says:

    Bine bine, vacanta! Dar incepe scoala… pe 4!!! 😐

  9. probabil Says:

    eu de cand a inceput anul scolar sunt intr-o continua vacanta :))

  10. Kronos Blog » Blog Archive » Scurte de Duminica #1 Says:

    […] Andreiblog se bucura ca am intrat in vacanta! […]

  11. skykery Says:

    Eu de vineri am luat vacanta :D:P

  12. Scurtiliiiiii #10 | Ceostoy.ro ( If you could do a difference , do it ! ) Says:

    […] Andreiblog – Si official , in vacanta … . […]

  13. Dan Ciulea Says:

    distractie maxima in vacanta!

  14. Zoly Says:

    sa ai o vacanta calduroasa…pentru ca se apropie craciunul

  15. FLN Says:

    auzi da un block la background sau no-repeat

  16. Perfu Says:

    Vacanta placuta Andrei 😉

  17. Pricop Alexandru Says:

    @Undeath: Ce s-a rupt prietene din tine?=))
    Bai, eu unul sincer ma bucur ca s-a terminat naibii cu scoala asta! Vacanta placuta la toti! Si sa va aduca mosu’ ce vreti voi.

  18. Zoomz Says:

    Da… in sfarsit in vacanta 😀

  19. Andrei Says:

    @ FLN: s-a rezolvat.

  20. hime Says:

    Iti urez o vacanta placuta !!!

  21. Bilu?? Says:

    Si eu ma bucur foarte tare ca a venit vacanta. Deja ma saturasem de scoala.

  22. Ricardo Says:

    si .. oficial .. gata vacanta! ;))

Lasă un răspuns

