Cam aşa stă treaba cu hosturile moca.

    Am văzut că foarte multe bloguri pe care, momentan, le citesc au început să nu mai funcţioneze la parametri normali. Încă din titlu, ( cred ) că aţi dedeus care este problema acestor bloguri. Da, aveţi dreptate, hostul folosit de către ei este unul distribuit în mod gratuit, şi normal când e gratis, sar toţi ca la pâinea caldă. Ce credeaţi, că hostul va ţine până la infinit, că va merge douăzeci şi patru de ore din douăzeci şi patru, nu… v-aţi înşelat, hostul vostru n-a durat nici mai mult, nici mai puţin de cinci luni. În acest post, nu vreau să fac referire numai la hosting grauit, cât şi la domenii. Nu foarte recent, am observat că un mic „ microb ” şi-a făcut apariţia, poate că unii stiţi despre ce e vorba, poate că unii nu ştiti. Este vorba despre un anume kay, care dă domenii cât şi hosting la toţi bloggeri care doresc să aibă propriul blog gratuit, şi da, citiţi bine, gratuit.

    Presupun că 0.89$ nu vă va duce în risipă, atât costă un domeniu de la o firmă renumită şi în care poţi să ai încredere deplină, este vorba de goddady. Un plan de hosting potrivit pentru domeniul cumpărat, îl poţi obţine gratuit prin intermediul sitefrost, postând comentarii pe forum, în funcţie de pachetul pe care îl doreşti. Nu-ţi se va oferi niciodată gratuit un domeniu ( opţional hosting ) în care poţi să ai deplină încredere. Şi când vezi că toată munca ta este ştearsă în mai puţin de un minut, neavând un backup făcut la tot ce deţinea pe acel blog/site îţi vine să spargi monitorul.

Nu mai aveţi încredere în domeniile oferite gratuit. Economisiţi nişte bănuţi şi achiziţionaţi-vă domeniile de la firme serioase şi de încredere.

Etichete: , , , , , , , , , , , , , ,

14 răspunsuri to “Cam aşa stă treaba cu hosturile moca.”

  1. Undeath Says:

    intre noi fie vorba
    eu am backup saptamanal deci ma doare-n fix

  2. kosmobil Says:

    @undeath , si daca ai backup ce ? influenteaza cu ceva daca pica hostul ?

  3. Dan Ciulea Says:

    si eu m-am ars cu un hosting free, mi-am pierdut tot, le-a fost picat servarul 1 luna, dupa 3 saptamani m-am mutat la unul platit si am luat de la capat, aici mi se face back-up zilnic…

  4. Crok Says:

    Nici eu nu am incredere in asa ceva.Mai bine pe platforma gratuita decat sa imi iau teapa de la un asemenea tip.A intrat odata pe mine sa ma intrebe daca vreau domeniu alea alea si ca trebuia sa ii afisez nu stiu ce banner sau link.Si ca dupa 3 luni daca ma tin de treaba il trece in contul meu.Si mi s-a parut ciudat…mai bine asa

  5. Catalin Says:

    M-am mutat de la el la sitefrost. 🙂

  6. Cata`s BLOG » Blog Archive » Cand iti trebuie hosturi free Says:

    […] daca vreti sa ma ajutati puneti la Referrer Easy. Mersi, si mai gasiti un articol asemanator aici. AKPC_IDS += "1739,";Popularity: unranked […]

  7. TizZoR`s BLOG Says:

    ai dreptate eu m-am invatat 😉

  8. heat Says:

    .. very true. Si eu intentionez sa ma pis pe el domeniu de la kay, si sa ma bag pe un subdomeniu, sau sa imi iau eu un domeniu.

  9. Marius S. Says:

    Am avut de mult un hosting free pe un alt domeniu decat cel actual se numea 000webhost, era bunicel, dar nu fantastic. Dupa cateva luni mi-au banat contul si implicit site-ul pentru ca as fi incalcat regulile host-ului (o prostie si o greseala uriasa). Dar momentan am hosting la IPV si totul este normal. 🙂

  10. FLN Says:

    Din aceasta cauza am preferat sa-mi cumpar domeniu si host cu toate ca zilele astea am avut niste probleme cu hostul

  11. Scurte de Duminica #42 « ? Crok's Blog™ Says:

    […] * Alexander – O campanie a prostului simt * Alina Ilioi – Neant…si atat * AndreiBlog- Cam asa sta treaba cu hosturile moca * AndreiM – M-am saturat de alegeri * GrimCris – IPV Hosting epic fail! * Ceostoy – […]

  12. Scurtiliiiiii #9 | Ceostoy.ro ( If you could do a difference , do it ! ) Says:

    […] si Cam asa sta treaba cu hosturile moca […]

  13. Perfu Says:

    Intradevar ai dreptate . Dar unii ca si mine , ca si tine au preferat sa ia domenii de la Kay .

  14. Doru Says:

    Eu unu m-am ars si cu hostul platit de la ipvhost (acum aprox. un an)… Alegerea hostului trebuie facuta cu grija! Un host de calitate nu exclude backup-ul saptamanal pe care oricare ar trebui sa-l aiba. (cei care folosesc wordpress, chiar nu au scuze – expoprtul XML dureaza maxim 2 minute si cuprinde articolele, comentariile. tagurile si categoriile)

    Desi Kay nu este de incredere (cu mine a fost corect, dar altora le-a facut „mici” surprize), haideti sa nu generalizam….Si eu sunt dispus sa ofer hosting pentru bloggeri, avantajul meu fiind linkbuilding-ul.

Lasă un răspuns

