themesdb, sursă de teme wordpress

De îndată ce mi-a venit ideea aceasta, am deschis repede telefonul, şi mi-am cumpărat acest domeniu. Poate că vă întrebaţi de la ce vine acel DB, păi, vine de la database, adică sursă. Pe acest blog, voi publica diferite teme wordpress, care mi-au plăcut / îmi plac mie în mod deosebit. Docamdată ( 17.12.2009 ) sunt postate doar trei teme wordpress, pe viitor postându-se mult mai multe. Sperăm că vom avea vizitatori care vor alege teme de pe acest blog, şi în acelaşi timp să ne recomande. În cazul în care aveţi sugestii şi păreri, vă rog să vă daţi cu părerea folosind formularul de mai jos.

Link : themesdb

Etichete: , ,

Un răspuns to “themesdb, sursă de teme wordpress”

  1. Voicu Lucian Says:

    Interesant site-ul succes in continuare!

Lasă un răspuns

