Din ciclul electoral: Băse şi spamul poştal

DSC02497

Venind de la şcoală, găsesc un plic în cutia poştală, îl iau, îl analizez şi observ în marginea de jos-stânga un mic textuleţ care sună cam aşa: „ Expeditor Traian Băsescu ”. Îl iau în casă, şi-l deschid. Pe o foaie A4, găsesc nişte cuvinte încurcate, care nu-şi găseau rostul, se vedea că nu e scris mesajul de către el, citind-citind, îmi dau seama că tot la concluzia „ Votaţi-mă ” va ajunge. Nu, nu a scris asta, dar asta se înţelege, şi cum suntem în perioada de votări electorale, sută la sută sigur Băsescu nu a vrut să-mi ureze sărbători fericite. Înţeleg, faptul că se promovează la televizor sau online, dar nu înţeleg de ce ar trimite şi plicuri. Dacă mandatul lui Băsescu va fi prelungit pentru următori patru ani, chiar vreau să văd dacă va face ceva din ceea ce a scris în acest mesaj. Nu cred că influenţează pe cineva aceste metode de promovare, până într-un final, tot drumul coşului îl vor lua.

Etichete: , , , , , , , ,

15 răspunsuri to “Din ciclul electoral: Băse şi spamul poştal”

  1. kolorat Says:

    Invo asa primi si eu :))

  2. Easy Says:

    Killaboy a primit un bec ars de la Base =))

  3. Undeath Says:

    si te intrebi la anu
    „200000 de euro disparuti”

    cum ? pai simpu,plicuri

  4. Spaic Says:

    Plicuri + foi lucioase + tus color…

  5. skykery Says:

    Mie imi palc reclamele negative la Base din bucuresti :))
    Traiti bine ?
    Base pentru Romania = criza , bla bla bla

  6. Dan Ciulea Says:

    importanta de a merge la vot! acum se simte, nu iti place de cineva, du-te si voteaza pe altu….

  7. Pau Says:

    sunt de acord cu tine, publicitati inutile 😉 care ajung la cos si cum spunea Undeath ..stim unde se duc banii poporului :)))

  8. Scurte de Duminica #40 « Crok's Blog™ Says:

    […] Ilioi – Portocaliu , rosu , albastru , alb , etc * Andreionut – 22 noiembrie la vot * AndreiBlog – Din ciclul electoral: Base si spamul postal * AndreiM – Leapsa – ce am pe birou? * GrimCris – Mare om , mare caracter * Ceostoy […]

  9. Scurtiliiiiii #7 | Ceostoy.ro ( If you could do a difference , do it ! ) Says:

    […] – Din ciclul electoral : Base si spamul postal […]

  10. Bogdan Says:

    Mandatul de presedinte e de 5 ani , d’aia mananca toti cacat . Sa aiba ciolan pt inca 5 ani .:|

  11. Andrei M. Says:

    Si eu am primit, si m-am saturat de atata campanie electorala.

  12. Undeath Says:

    au venit ! is vreo 20,nu m-a las pana nu le numar,sper sa mai vina ! am cu ce imi aprinde focul de la centrala ! Iuhuuu

  13. TizZoR`s BLOG Says:

    si eu am primit :))

  14. heat Says:

    Ba sincer, mai bine Base decat Geoana.
    Asa ca, nu te supara, dar Basescu, nu si-a facut atata propaganda electorala cata si-a facut Geoana, comunistu.

    El a consumat de 5 ori mai mult decat iti da voie legea, deci.. totusi.
    Si nu Base e de vina pt criza, ca crede-ma ca daca nimerea Geoana, tot criza era.
    Si Base n-a furat bani statului, dimpotriva, s-a luptat pentru ei, si a sapat o gramada de ratati.. pacat ca nu are sprijin, ca sunt sigur ca ar face mai multe.

  15. Andrei Says:

    nu mă supăr deoarece şi eu sunt un susţinător al lui Băsescu.

Lasă un răspuns

