Yahoo Messenger Vista pentru Windows XP

1234Am dat un mesaj pe messenger la listă cu acest mod de Yahoo Messenger, iar mulţi m-au întrebat dacă este un skin. Nu, nu este un skin, este Yahoo Messenger în carne şi oase, doar că este transformarea de la Yahoo Messenger Vista pentru windows XP.  L-am instalat puţin mai devreme, ce să zic, e super, un prim lucru care-mi place este acela că toate mesajele primite de la cei din listă se adună într-un singur taskbar, acest lucru fiind mult mai manevrabil şi mult mai uşor. Lăsând laoparte design-ul foarte reuşit, acest mod de Yahoo Messenger nu dispune de alte facilităţi în plus faţă de versiunea standard, pe care toţi am folosit-o / o folosim.

Cum să-l instalez ? Păi, pentru început intri aici şi descarci arhiva cu mini-programelul de tip . exe de care ai nevoie pentru a-l instala. Un alt doilea element de care aveţi nevoie este .NET Framework 3.5, pe care-l puteţi downloada intrând aici. Deschideţi fişierul cu pricina, şi anume Yahoo.Messenger.YmApp.exe, şi rulaţi aplicaţia lafel după paşii pe care i-aţi urmat şi la instalarea messengerului obişnuit.

Etichete: , , , , , , , ,

14 răspunsuri to “Yahoo Messenger Vista pentru Windows XP”

  1. CreveteL Says:

    Merge bine deocamdata…sa vedem …

  2. Bogdan710 Says:

    wow…l-am instalat si eu acum…si imi place 😀

  3. Perfu Says:

    L-am testat si eu acuma , si deocamdata sunt destul de multumit 🙂

  4. TZU ™ Says:

    L-am folosit acum ceva timp, e frumos. 🙂

  5. Dan Ciulea Says:

    sunt curios cate resurse mananca…

  6. roxy Says:

    nu imi place:(

  7. Pricop Alexandru Says:

    Mda, Yahoo nu-ti ofera suport pentru el daca ai nevoie plus ca exista Messenger 10 (chiar daca este BETA) care e mult superior si nu necesita Framework care imi da de banuit de ce 3.5, l-a dezasamblat careva?=)

  8. Alecs Says:

    Tot la cel de xp raman. Pana rezolv problema cu padtouch de la laptop :)))

  9. Razvan Says:

    E simplu si frumos… :d lam pus si eu. 🙂

  10. Tuns Paul Says:

    frumos skin 🙂

  11. KillaBoY Says:

    Cautam sa il iau de undeva.Mersi 🙂

  12. yoz Says:

    Cred ca e frumos, dar e ca Style / Black XP, mananca resurse doar pentru aspect 😀

  13. skykery Says:

    hmda, chiar nu imi mai place, adica , daca e pentru vista, pentru vista sa ramana, cica de ce iti da o groaza de erori, plus ca mai consuma si foarte multe resurse, tot la ym 8 am ramas, parerea mea e ca e cel mai bun 😛

  14. Andrei M. Says:

    Eu raman la Yahoo Messenger 9 😀

Lasă un răspuns

