Tu foloseşti magazinele electronice ?

phpThumb_generated_thumbnailjpg

       O să încep cu o primă întrebare: „ Tu ai încredere în magazine electronice ”. Acum, începe părerea mea… Prefer să folosesc magazinele electronice serioase, mă refer la cele care se „ aud ” prin România, precum emag, pcgarage, pcfun ş.a.m.d. Şi în acelaşi, timp, prefer să comand produse IT, în niciun caz haine, deoarece prefer să-mi aleg singur hainele. În acelaşi timp, este posibil să nu se potrivească mărimile de pe site cu cele reale.

       Eu folosesc magazinele electronice, deoarece este mult mai eficient şi mai ieftin. Ţinându-se cont de zarva din magazine, poţi comanda mai multe produse, care se livrează în maxim 2 zile, folosindu-se o firmă serioasă de livrare precum FanCourier. Tu foloseşti frecvent magazinele electronice pentru a cumpăra un anumit produs?

Etichete: , , , , , , , , , ,

18 răspunsuri to “Tu foloseşti magazinele electronice ?”

  1. Crok Says:

    sincer sa fiu nu am cumparat niciodata din magazinele online nimic.Sunt tipul care prefera sa vada cu ochii lui ce cumpara.Nu conteaza daca e aglomerat in magazin sau alte treburi.Astept sa vad ce stie sa faca produsul care intentionez sa-l cumpar

  2. teompa Says:

    folosesc magazinele online, daca n-am incotro

  3. Dan CIULEA Says:

    Daca am de cumparat un produs electrocasnic (mic sau mare), sau ceva din IT, 90% imi cumpar on-line.
    Cand vine vorba de haine, nu, imi trebe sa probez, masurile la noi sunt total diferite de la o firma la alta…
    Clar ca e mai comod online, si totodata mai ieftin, un magazin online nu are costuri cu spatiu, prin urmare, daca are un manager bun, va avea preturile cele mai mici. eu folosesc si price.ro Daca nu e inscris acolo inseamna ca nu exista :))

  4. ludovicianul Says:

    Cel putin pe partea IT, magazinele online sunt cu mult mai ieftine. Singura problema la care ma gandesc este garantia produselor.

  5. Andrei M. Says:

    Desigur, doar it. Am cumparat de la pcgarage si am fost foarte multumit. 🙂

  6. cata Says:

    Sunt foarte bune cele online, mult mai bune decât celelalte.
    Şi bineînţeles ca trebuie sa cumperi de la unul cunoscut, nu de la unul apărut de 3 zile…

  7. Dan CIULEA Says:

    Salut, si scuze ca iti scriu aici, dar ti-am acordat un premiu 😀 , si trebuie sa te anunt! http://www.ciulea.ro/o-saptamana-norocoasa/

  8. fefe Says:

    Daca produsul dorit de mine s-ar gasi doar acolo, categoric as opta pentru ele. Insa as avea putin inima stransa pana le-as vedea intacte la destinatie 😀

  9. kolorat Says:

    Sincer sa fiu nu am folosit niciodata magazine online dar cred ca au si defecte nu numai calitati

  10. Boris Says:

    Am cumparat si voi mai cumpara cu cardul pe net, chiar mi-am incarcat si cartela de mobil cu cardul pe un site specializat. Ceea ce nu imi voi lua niciodata sunt hainele. Ele trebuie probate. Poate nu iti vin, poate culoarea care o vezi tu pe monitor nu e aceasi si in realitate s.a.m.d.

  11. Truth Says:

    Da si eu cumpar de pe internet pentru ca este mai ieftin si usor.
    Auzi vezi ca ti-am lasat un premiu.
    Intra pe blogul meu pentru a afla mai multe detalii

  12. Scurte de Duminica #37 « Crok's Blog™ Says:

    […] – Lucruri greu de gasit ep3 * Alina Ilioi – Tardiv,iubitul meu * AndreiBlog – Tu folosesti magazinele electronice? * Andreionut – Se da ora inapoi * AndreiM – Zilele municipiului Hunedoara – […]

  13. Wir00z's Blog » Scurte de Duminica 5 Says:

    […] ne intreaba daca folosim [….] AndreiIonut ne spune ca ceasul se da inapoi cu o ora Ceostoy n-are alocatie FLN si BMW-ul Ionut […]

  14. Alecs Blog – Inca un blog pe net » Scurte de duminica [seria 2] Says:

    […] Ca să nu rămână neclarificat Deeasy si despre noul proiect Blogosfera Romaneasca AndreiBlog si increderea lui in magazinele electronice C.Pricop si lauda lui de sine, care nu miroase a bine 92Lucia si maneaua in franceza G0oDBoY si […]

  15. Scurtiliiiiii #3 | Ceostoy.ro ( If you could do a difference , do it ! ) Says:

    […] – tu folosesti magazinele electronice ? […]

  16. ceostoy Says:

    eu nu am incredere in magazinele electronice .

  17. yoz Says:

    Am cumparat de multe ori de la PcGarage si a fost ok. Ma risc de multe ori si la imbracaminte de pe Eastbay, dar incaltaminte cumpar exclusiv online.

  18. Kalin Says:

    Si eu folosesc din cand in cand…si in special cand doresc sa-mi cumpar licente.

Lasă un răspuns

