Concurs, Găseşte lucrul suspect…

Păi, asta e un mic concurs în care voi, comentatorilor trebuie să analizaţi poza de mai jos, să găsiţi lucrul suspect din ea, apoi să lasaţi un comentariu aici cu ce-aţi găsit. Primul care va răspunde, va primi un banner în sidebar-ul acestui blog de dimensiuni 125×125 timp de 1 lună. Trebuie să menţionez că aceasta este etapa I.

* click pentru a vedea imaginea la dimensiunile originale.

Etichete: , , , ,

12 răspunsuri to “Concurs, Găseşte lucrul suspect…”

  1. Ghetu Says:

    Pe harta scrie Europa, aceasta reprezentand doar Romania :).

  2. hpv Says:

    da..asta zic si eu ca e -> scrie europa, dar e doar harta romaniei

  3. kolorat Says:

    Langa ultimul A de la europa mai apare un A care nu prea se vede nu?

  4. Andrei Says:

    @ Gheţu, îmi dai pe messenger codul cu bannerul.
    @ Kolorat, nu, nu e asta, urma aceea este lasată de editarea făcută în photoshop.

  5. Andrei M. Says:

    Imi faci pofta de un Montain Dew. :))

  6. Ndrey Says:

    Ca ai skin de vista pe xp =))

  7. Andrei Ionu? Says:

    Si eu vreau MD 😀

  8. Bistriceanu.wordpress.com Says:

    Nu vad nimic gresit, poate doar faza cu Europa de pe harta.

  9. Pricop C?t?lin Says:

    si eu am pahar dinala ;)) mai am 1 tot ca ala pe alb , am avut si pe galben parca si mai 1 coloare , erau 6 in set , dar a mai ramas doar 1 :)) …

  10. Bogdan Liviu Says:

    Când începe următoarea etapă ?

  11. AndreiBlog Says:

    Zilele ăştea.

  12. Radion Maria Says:

    Pana cand tine concursul? Ne dati si raspunsurile?

Lasă un răspuns

