Fifa 2010 în varianta Full

Electronic Arts a lansat Fifa 2010 în varianta finală. Data apariţiei a fost pe 2 octombrie, dar se pare că Fifa 2010 se găseşte acum pe trackerele din Romania. Aşa că, nu ezitaţi, intraţi pe unul din trackerele populare, căutaţi după cuvântul cheie „ fifa 2010 ”, şi veţi da de el. Spre deosebire de celelalte versiuni, aceasta are noi tactici de şut cât şi driblinguri. „ Mascota ” anul acesta este reprezentată de Wayne Rooney de la Machester United. FIFA 2010 poate să ruleze pe aproape toate platformele: Windows, PS3, PS2, Xbox 360 şi Nintendo DS. Trebuie să menţionez că acest joc va fi ultimul care va mai putea rula pe PlayStation 2.

rooney

Etichete: , , , , , , , , , , , , , ,

17 răspunsuri to “Fifa 2010 în varianta Full”

  1. Tzukune Says:

    Da pe trackere a aparut de vreo saptamana, doua!

  2. Andrei Says:

    Am spus, oficial.

  3. kolorat Says:

    Da am downloadat fifa 10 acum o saptamana e super tare cea mai reusita dupa fifa 07 nu? astai parerea mea 🙂

  4. Shocky Says:

    Din ce-am auzit e o panarama de fifa ..

  5. A.Dragos Says:

    Wow, cred ca isi vor atinge imediat scopul pentru vanzari, ca multi il asteptau !

  6. Andrei Says:

    Mie personal, nu-mi prea place, adica prefer un 2006, 2008…

  7. ceostoy Says:

    nu prea sunt asa incantat de fifa 10 astept pes 10 full 😉 ala va fi adevarat

  8. Andrei Ionut Says:

    Pacat ca nu imi merge 😀

  9. Andrei Says:

    Ce configuraţii ai ?

  10. Scurtiliiiiii #1 | Ceostoy.ro ( If you could do a difference , do it ! ) Says:

    […] si Fifa 2010 varianta full […]

  11. Bistriceanu.wordpress.com Says:

    Nu merge sa joc, asa ca nu ma pot pronunta despre el, probabil trebuie sa fie un joc frumos mai ales ca am jucat FIFA 09 si a fost un joc reusit,

  12. Andrei Says:

    Mie sincer, nu-mi place, însă asta e doar părerea mea.

  13. Pricop C?t?lin Says:

    oricum e diferenta intre grafica care va fi pe ps2 si ps3 🙂

  14. avram112 Says:

    mie dc nu imi merge inst tot jocul copy cracku si cand dau sa intru tot imi da don’t send ma ajuta cnva

  15. Marius Says:

    sal ma poate ajuta si pe mine cineva am intalat fifa 2010 si imi zice ca wrong cd insert original cd simi da o chestie cu retry care poate sa ma ajute il rog sadea add la  YM  cosa_nostra2009   .Multam fain

  16. adi Says:

    salll …voi de unde ai donloadat fifa 2010 ca nul gasesc numai demo… mersi

  17. Alex Says:

    salut tuturor ! va rog frumos spuneti-mi si mie de3 unde iau fifa 2010 full games ca il gasesc doar demo……….multumesc!

Lasă un răspuns

