Counter-Strike-ul şi efectele sale

cs 3-1.bmpDupă cum stiţi, Counter-Strike-ul este renumit în lume atât prin faptul că este un shooter de clasă cât şi prin dependenţa pe care o creează unui anumit player. De la lansarea primei versiuni Counter-Strike, respectiv Half-Life, numărul de plaere a crescut considerabil, fără a se şti câte servere publice sunt la momentul actual în toată reţeaua din lume. Datorită acestui număr foarte mare de player, numărul de servere creşte cam cu 2-3 pe zi. În România nici nu mai vorbesc, deoarece sunt tineri care petrec în faţa calculatorului aproximativ 8 ore pe zi jucând Counter-Strike ( surse oficiale ). Să joci acest joc într-un ritm moderat nu-i nimic, dar trebuie să te opui acest joc, adică să-l joci din plăcere nu din dependenţă. Dacă este vreun vizitator care este de acord cu vorbele mele de mai sus, să ridice mâna sus printr-un comentariu.

Etichete: , , , , , , , , ,

20 răspunsuri to “Counter-Strike-ul şi efectele sale”

  1. DeMoNiKeR Says:

    si eu joc cs din placere atat…nici vorba de dependenta….in ultima vreme nu am prea jucat pt k ma ocupam de blog….dar este unull din cele mai jucate shootere din lume dak nu chiar cel mai jucat…care chiar creaza dependenta..:D

  2. Tuns Paul Says:

    chiar ma enerveaza disperatii astia dupa cs. drept sa va spun,nu cred ca am jucat de mai mult de 5 ori cs de cand a aparut acel joc.

  3. AndreiBlog Says:

    Am mai precizat, să joci cs regulat nu e nicio problemă şi că deschiderea cs-ului să nu ne intre în reflex.

  4. Andrei Ionut Says:

    Ma joc CS de aproximativ 7 ani de zile.

  5. skykery Says:

    Mi se pare cel mai low game, ma refer ca nu prea inveti multe din el, hmda, dezvolta atentia, dar altceva inafara de macel si dezamorsare/plantare bomba – ostatici, nbu prea se intampla cine stie ce, dar creaza o dependeta de neimaginat.
    Cred ca acest joc antreneaza subliminal playerii pentru un nou razboi :))

  6. fLn Says:

    Chiar astazi mi-au banat steam-ul :)), numai asa ma las :))

  7. kolorat Says:

    ai mare mare drepatate andreiule

  8. Marius. Says:

    Acum 2 ani jucam non stop toata ziua….acum ma joc 2/3 ore pe zi…cand ma plictisesc joc mai mult (de exemplu azi…)

  9. Andrei Says:

    Dar cum poţi să stai mai mult de 1 oră cu mouse-ul în mână ?

  10. grimda Says:

    uneori joc counter strike, mod deathrun.

  11. MeL Says:

    am jucat si eu CS si mai joc dar foate rar… dar aici nu este vorba numai de cs, ci de toate jocurile , orice joc daca nu iti cunost, sa spunem, limitele poti devenii dependent, sau si de orice alt obiect… am prietenii care sunt dependenti de mersc cu motorul, altii dependenti de filme, jocuri, citi, etc

  12. Alecs Says:

    Ai dreptate.. si eu jucam cstrike, si eram destul de bun, dar am inceput sa ma plictisesc…

  13. SeAcRoNnN Says:

    Joc de 6 ani si umpic,cati ratati obsedati am vazut pe servere de gen:hns/surf/normal/war etc nu am vazut nicaieri in viata mea(daca nu castigi runda incep sa te injure,pana se trezesc cu banuri sau cu cs bulit)…joc de palcere cam 20-30 minute pe zi…depinde cat chef am 🙂

  14. Arch Says:

    Si eu am fost dependent si sunt foarte fericit ca am trecut peste

  15. Tzukune Says:

    Am inteles eu bine sau in articol ai zis ca Half Life a fost prima versiune a Half Life. Daca ai zis asa ceva, atunci ai gresit pentru ca Half Life este un joc video cu single si multiplayer si totodata o platforma pentru mai multe moduri. Unul dintre aceste moduri este CS, adica Counter Strike nu poate rula fara Half Life sau cel putin fara anumite fisiere din el.

    Apropo de versiuni ale CS, se pare ca se lucreaza la un nou CS care va avea alta denumire si anume Tactical Intervention! => http://save-us.info/tactical-intervention-noul-counter-strike/

  16. Crok Says:

    si eu joc cs din 2001 … inainte eram addicted.Nu mai stiam de prieteni,de iesiri de nimic! Jucam ca distrusul.Dar mi-am spus in sinea mea ca nu e bine ceea ce fac si cu timpul am renuntat!In vacanta ce m-am mai jucat dar atat!Acum nu ma mai atrage

  17. hea Says:

    De acord cu tine.
    Eu joc cs de 5 ani, cu tot cu pauze! La inceput, mergema la internet cafe, si jucam ca obsedatu’, mai ceream de la unu altu bani, si mergeam sa ma joc. Dupa ce mi-am bagat net, pai ce sa mai zic, intram 3 minute pe mess, vedeam ca n-am cu cine vorbii, pe net n-aveam ce face, pac, deschideam cs’u si stateam ore intregi. Pur si simplu eram addicted. Acu? Am steam, inainte nu aveam. Dar sincer, nici nu ma loghez pe el, decat cand ma mai cheama colegii sa joc cu ei. Pur si simplu, joc din plictiseala, sau din placere cand joc cu colegii.

    Acu, ma joc DotA, alt joc care daca iti place, devii cat de cat addicted de el. Eu cel putin sunt zile cand joc si cate 7 meciuri de dota pe zi, dar in timpul scolii, maxim 3. Acu, mai ies si eu cu prietenii, ca am mai crescut, si gata cu jocurile + ca nu imi mai permite calculatorul.

  18. ALEX Says:

    eu stau undeori pe METIN2.RO pana la 6 dimineata si tot nu imi este somn dak are cnv cont de METIN2.RO pe VIRGO de lvl 39-45 si numai joaka ii dau in schimb cont de 50 pe el tot +8 si +9 buzz la ID asta::::: alex_niculescu2 :::::::

  19. cici Says:

    nu am nimic cu jocul,dar ma scoate din sarite dependenta care o da!

  20. buy runes of magic gold Says:

    nice bolg .nice content ,i found your blog on Metin2 yang,.i think i wll back soon

Lasă un răspuns

