Mic anunţ…

Am patru invitaţii pe XtremeZone. Primii patru care vor face cerere o vor primi.

Etichete: , , , ,

6 răspunsuri to “Mic anunţ…”

  1. Undeath Says:

    Si eu vreau si eu !

  2. Undeath Blog » Scurtele de Duminica 4 Says:

    […] ” Nokia 1100 Mania ” Zmagic are si el scurtele Ceostoy are si el scurte Andrei ne ofera invitatii pe un tracker Crok si scurtele lui 2blog au o casa noua Daniel ne arata un tutorial pentru […]

  3. Andrei Says:

    Un e-mail îmi lasi şi mie ?

  4. Tzukune Says:

    tzukune@gmail.com … cica vreau si eu, desi am si pe filelist, iplay, extremeshare, scenefz, c-zone, lasttorrents, dar sa am si pe xtremezone nu strica!

  5. kolorat Says:

    si eu

  6. presssy Says:

    imi poti da si mie te rog o invitatie ?

Lasă un răspuns

