Prefer un telefon mai demodat.

       După o lungă perioadă în care am schimbat la telefoane, am ajuns la concluzia: „ telefoanele de ultimă generaţie sunt de rahat ”. Poate că o să întrebaţi de ce? păi, vă dau şi motivul. Acum 3 luni, mi-am achiziţionat dintr-un magazin oficial Vodafone un telefon numit 5310 Express Music. Aparent este încântător, atât prin design cât şi configuraţii. L-am lăsat la formatat cât scrie în program, iar a 5-ea zi am descoperit că bateria nu ţine nici mai mult nici mai puţin de două zile. Acum, telefonul stă abandonat pe un raft, praful „ e de un metru ” pe el, nu are nici o problemă, dar pe mine nu mă încântă.

       Momentan, posed un Nokia 1600, telefon vechi, demodat, ce naiba. Însă mi se pare cel mai bun din toate telefoanele pe care le-am avut ( 3100, 5310, lg shine, samsung d500 ). Le am pe toate, însă nici unu nu o duce bine cu bateria. Bateria la telefonul acesta ţine până la 7 zile, adică îl încarc o dată pe săptămână. Sunt mulţumit de el, chit că nu are cameră, mp3 player şi nimic altceva din toate „ minunile ” de pe alte telefoane.

Etichete: , , , , , , , , , , ,

9 răspunsuri to “Prefer un telefon mai demodat.”

  1. MadaManu Says:

    Momentan am un Nokia N96 si sunt destul de multumit de el. Nu prea am treaba cu bateria, cred ca sta vreo 4 zile fara incarcare… (am spus cred pentru ca niciodata nu am stat sa le numar)

  2. ceostoy Says:

    Pai telefoanele acelea nu foarte performante sunt cele mai bune

  3. Flavy Says:

    Eu am un N95 8GB 😀

  4. Andrei Says:

    si cum te descurci cu el flavy ?

  5. Undeath Says:

    Si eu prefer ceva vechi,fara mp3 si alte chestii

  6. Andrei M. Says:

    K800i, in general nu prea ma joc sau ascult muzica la el. Din cand in cand mai fac cateva poze. Bateria ma tine cam o saptamana 🙂

  7. Andrei Says:

    Atunci e ok telefonul

  8. DeMoNiKeR Says:

    io am un lg kg 290 de tot cacatu ..tine 2 zile….cred k imi iau un nokia 1100 si asa valoreaza 25.000 de euro :d :))
    poate il am chiar pe acela :))

  9. Treena Vickerman Says:

    I am much happy for your great wordpress blog. I would like to thank your Website. I probably make a bookmark from my website. diet expert

Lasă un răspuns

