Variate specii de maimuţoi ai online-ului

            Sau cel puţin asta mi-a demonstrat-o acest raperboy ( sper că nu ţi-am pocit numele ), care bineînţeles se leagă de fostul meu status de pe Yahoo Messenger, care suna cam aşa: „ Mă cheamă Andrei, dar prietenii îmi spun bă ! ”. Cred că n-am greşit nimic atunci când i-am sugerat să mai treacă şi pe la şcoală, poate ar mai învăţa şi el să se comporte civilizat, să comunice printr-un limbaj adecvat. El vrea să iasă în evidenţă prin limbajul predominat de cuvinte vulgare şi de expresii ieftine, pe care orice cocalar de rând le poate folosi în propriul limbaj. Am greşit atunci când i-am spus că mă-sa şi-a irosit timpul pe traseu când putea să-şi înveţe copilul cum să se comporte civilizat, cum să trăiască într-o comunitate, nu într-un jeg ( în cazul lui ). Încă un lucru, spre deosebire de tine, raperboy, eu nu vreau să ies în evidenţă prin chestii precum alice e vacă, zoso e incult ş.a.m.d, din partea mea, eşti un mare idiot, şi atât.

            Dacă am greşit cu ceva, puteţi oricând să-mi reproşaţi, şi, raperboy, poţi comenta oricând la acest articol, n-am să-ţi şterg comentariu sau să-ţi cenzurez cuvintele specifice limbajului tău, punct

Etichete: , , , ,

7 răspunsuri to “Variate specii de maimuţoi ai online-ului”

  1. KronosBlog Says:

    Se mai intampla..cel mai bine e sa ignori acesti cocalari!

  2. Thew Says:

    si inca ce nume :|Sunt niste specimene in blogsfera de iti vine sa te tai :|Astia sunt blogeri moderni,niste pusti de 10 ani . Ce fain era cu Ceausescu ? Nu cocalari,nu pitipoance,nu tampiti,oameni civilizati frate..nu am trait atunci dar zic ca era mai bine,din acest punct de vedere.

  3. Andrei Says:

    Eu l-am ignorat, însă mie-mi place doar să-i demonstrez că e un incult, un jeg ce nu merită să trăiască, un nimic.

  4. Magic Says:

    l-ai rupt :))

  5. Scurte de Luni #44 :) « ? Crok's Blog™ Says:

    […] alţii, te va bârfi şi pe tine * Andreionut – Sandilai cu un Nikon D40 * AndreiBlog – Variate specii de maimuţoi ai online-ului * Baiatul Ciudat – One last thing * Grim Cris – Iniţiere în coding #2 – Formatarea […]

  6. RaPeRbOy Says:

    Tu ori esti prost, ori te prefaci.
    Nu m-am luat de statusul tau de „mess”. M-am luat de replica aia pe care ai copiat-o dintr-un articol de-al meu. Ca si articolul cu tube. Remember? Vrei linkuri? Stiu sa si desenez daca nu te duce capul.

  7. Andrei Says:

    @ RaPeRbOy: Păi, în primul rând, eu nu ţi-am citit blogul decât atunci cu faza cu tube, în rest, statusul a fost luat de la ( numai ştiu cine ) din lista mea de messenger cu acordul lui, deoarece mi-a plăcut, în niciun caz nu l-am văzut pe blogul tău. În rest, numai bine !

Lasă un răspuns

