Mic anunţ !

Am 4 invitaţii XtremeZone, primi care dau comentariu şi răspund la întrebarea „ Ce-ţi place / sau ce nu-ţi place la acest blog ? ” primesc codul ce trebuie introdus la înregistrare.

Etichete: , , , , , ,

15 răspunsuri to “Mic anunţ !”

  1. TizZoR`s BLOG Says:

    tizzor.info@yahoo.com .. Imi plac multe :))

  2. Andrei Says:

    Am trimis invitaţia. Următorul !

  3. PJValy Says:

    pj_valy@yahoo.com: Imi place cum este facut blogul,nu se acseaza pe un singur lucru,ci pe mai multe subiecte,ma bucur ca mai exista romani care au blog. Oricum,Andrei felicitari ai facut o treaba super ok si iti multe succese in viitoarelel proiecte!
    Cu Stima, PJ Valy

  4. comsin Says:

    vreau si eu o invitatie plz balaci_fliper@yahoo.com

  5. sebastian Says:

    A-s vrea si io o invitatie daca se poate. Multumesc anticipat!!!

  6. AndreiBlog Says:

    Sebastian, nu mai deţin nicio invitaţie, când voi avea vei fi primul căruia i-o voi oferi.

  7. bogdan Says:

    vreau si eu o invitatie pe filelist te rog www_boogy_ro@yahoo.com

  8. ana-maria Says:

    am si eu nevoie de o invitatie pe filelist, va rog frumos…darkangel_annamarya@yahoo.com

  9. mihai Says:

    vreau si eu o invitatie pt filelist mersi anticipat bigdaddytupac@hotmail.it

  10. florin baloi Says:

    sal.mai ai invitatii filelist?ajutama si pe mine te rog.mrs mult

  11. florin baloi Says:

    id meu e florinbaloi

  12. Alin Says:

    vreau si eu o invitatie pe filelist te rog Al1n_22@yahoo.com

  13. Samer Says:

    O invitatie te rog pe filelist…mail: hassoun_samer@yahoo.com

  14. dany1710ro Says:

    salutare…chiar poate sa ma invite cineva pe filelist?…va rog….dati-mi si mie o invitatie…va multumesc dany1710ro@yahoo.com

  15. stefywhite Says:

    vreau si eu o invitatie pls stefan_stef_2001@yahoo.com

Lasă un răspuns

