Compus de Marius Moga şi cântat de Loredana Groza, Smiley, Felicia Filip si Aurelian Temisan, imnul turimsului Românesc si-a avut lansarea oficială în ziua de 1 mai „ muncitoresc ”. Într-un interviu, Elena Udrea ( ministrul turismului ) a declarat că vrea ca această melodie să fie cântată de turişti care vin în România, să fie reprezentativa turismului românesc. Încă de la lansare, melodia are scopul de a promova turismul românesc şi de a creea un brand turistic. Lansarea melodiei a avut loc în Mamaia, într-un eveniment dedicat în special lansării acesteia, când a avut loc şi deschiderea oficială a litoralului. Intitulându-se şi „ Romania, the Land of Choice ” deoarece este interpretata în limba Engleză.
După această lansare, au început să se facă şi alte parodii pe seama acestui videoclip ca de exemplu aceasta. Parcă această „ parodie ” este mult mai semnificativă ca cea originală, deoarece denumeşte România aşa cum este ea, şi totuşi, trebuie să recunoaştem că România este de rahat. Nu cred că era necesar un imn de promovare, chiar dacă în videoclip este prezentată România aşa cum este, imnul se va face uitat în scurt timp, deoarece nu are nicio semnificaţie, nu ajută cu nimic. Şi oricum, nu se va schimba radical numărul de turişti anul aceasta datorită acestui imm.
Etichete: elena udrea, imnul turismului romanesc, marius moga, parodie imn turism, Romania, smiley, the end of choice, the land of choice, turism romanesc
10 mai 2009 la 18:38 |
Mai bună parodia după imn.. ăsta nu îmi place :-j
11 mai 2009 la 5:45 |
Imnul acesta este o parodie in sine. Cum am zis si pe blogul meu > Daca Romanaia este Land Of Choice atunci Frnacezii, Croatii , Spanionali etc. ce mai sunt?
12 mai 2009 la 17:46 |
buna parodia
13 mai 2009 la 6:07 |
Tot parodia ramane in top ;))