Imnul turismului Românesc

Compus de Marius Moga şi cântat de Loredana Groza, Smiley, Felicia Filip si Aurelian Temisan, imnul turimsului Românesc si-a avut lansarea oficială în ziua de 1 mai „ muncitoresc ”. Într-un interviu, Elena Udrea ( ministrul turismului ) a declarat că vrea ca această melodie să fie cântată de turişti care vin în România, să fie reprezentativa turismului românesc. Încă de la lansare, melodia are scopul de a promova turismul românesc şi de a creea un brand turistic. Lansarea melodiei a avut loc în Mamaia, într-un eveniment dedicat în special lansării acesteia, când a avut loc şi deschiderea oficială a litoralului. Intitulându-se şi „ Romania, the Land of Choice ” deoarece este interpretata în limba Engleză.

După această lansare, au început să se facă şi alte parodii pe seama acestui videoclip ca de exemplu aceasta. Parcă această „ parodie ” este mult mai semnificativă ca cea originală, deoarece denumeşte România aşa cum este ea, şi totuşi, trebuie să recunoaştem că România este de rahat. Nu cred că era necesar un imn de promovare, chiar dacă în videoclip este prezentată România aşa cum este, imnul se va face uitat în scurt timp, deoarece nu are nicio semnificaţie, nu ajută cu nimic. Şi oricum, nu se va schimba radical numărul de turişti anul aceasta datorită acestui imm.

Etichete: , , , , , , , ,

4 răspunsuri to “Imnul turismului Românesc”

  1. Andreionu? Says:

    Mai bună parodia după imn.. ăsta nu îmi place :-j

  2. Vlad Says:

    Imnul acesta este o parodie in sine. Cum am zis si pe blogul meu > Daca Romanaia este Land Of Choice atunci Frnacezii, Croatii , Spanionali etc. ce mai sunt?

  3. Gabriel Says:

    buna parodia

  4. Perfu Says:

    Tot parodia ramane in top ;))

Lasă un răspuns către Gabriel Anulează răspunsul