Undeva în balcani reprezintă un mare succes

_mg_4794_600x600_100kb

De la lansare, melodia lui Puya intitulată „ Undeva în Balcani ” a reprezentat un mare succes şi încă mai reprezintă, de unde am ajuns eu la această concluzie? păi, nu ştiu dacă pe la voi e aşa, dar la mine melodia asta este auzită peste tot, în baruri, discotecă, radio, în maşini ş.a.m.d. Şi nu pot să zic că mie nu-mi place, n-am ce reproşa acestei melodii, chiar dacă în unele momente ale melodiei versurile n-au rimă, fundalul încearcă s-o creeze singur. În rest, melodia este întradevăr super şi chiar merită ascultată, deocamdată, melodia abia a fost lansată şi pe viitor cred că va face ravagii în România. Poţi vedea videoclipul acestei melodii pe YouTube sau o poţi downloada în format mp3 şi în acelaşi timp să citeşti versurile.

Etichete: , , , , , , ,

5 răspunsuri to “Undeva în balcani reprezintă un mare succes”

  1. Catazx Says:

    Nu mi-a placut melodia dar acum e in coletia mea

  2. Crok Says:

    a fost faina 😉 melodia

  3. jocuri Says:

    Melodia este super frumoasa si daca intelegi versurile este exact Romania de azi…:)

  4. Gabriel Says:

    sigur e una din cele mai ascultate

  5. liviu Says:

    este cea mai adorata melodie

Lasă un răspuns

