Am fost şi eu la spovedit

Chiar dacă am fost şi la Crăciun să mă spovedesc, acum am vârsta de 14 ani  biserica_novaciaşa că m-am dus din nou. Având o vârstă mai mare, părintele ghiciţi ce m-a întrebat, da da, pe lângă fumat sau prietenă, au fost câteva întrebări de genu: „ foloseşti mâna pe post de femeie ” şi aşa mai departe. Nu cred că ar fi normal ca un preot să te întrebe aşa ceva, totuşi, suntem la biserică nu suntem pe maidan. Am stat acolo foarte puţin, chiar cel mai puţin din „ grupul ” cu care am fost, au mai stat şi 10 minute, au mai stat şi 5, au mai stat şi 2. A fost frumos, am ieşit mai vesel fiindcă îmi lepădasem toate păcatele, dar oricum, până la ieşirea din biserică le făcusem aproape toate. Vacanţa aproape s-a încheiat, vine şcoala, ce e mai palpitant decât asta ?

Etichete: , , , , , , ,

6 răspunsuri to “Am fost şi eu la spovedit”

  1. Kronos Says:

    Si eu am fost la spovedit…dar cand am iesit , am iesit furios ca trebuie sa ii bat pe unii :))

    Au venit pentru mine 5 :))

  2. andreionut Says:

    Eu nu am fost :-j

  3. Kesepian Says:

    Nu te mira, și pe mine m-a intrebat la fel.. și mi s-a părut deplasat…

  4. Tzukune Says:

    Si eu am fost.

  5. livrare domiciliu Says:

    Chiar a intrebat asta? :)) Ce tare. Sunt curios ce le intreaba pe femei la spovedanie.

  6. Bogdanz0r Says:

    Si eu am fost sa ma spovedesc 😀
    M-am si impartasit

Lasă un răspuns

