Franconinho şi pe ProTv

213213213untitletDa da, cred că ştiţi despre ea, ceea care făcea mişto de bloggeri a fost „ angajată ” de protv pentru a vorbi într-un serial difuzat în online chiar aici. Place cum vorbeşte şi despre ce vorbeşte, pe siteul ei puteţi vedea videolcipuri cu fulgerică, zoso şi alţi bloggeri cunoscuţi cât şi discuţii de viaţă sau sfaturi de viaţă personală. Seamănă cu Mircea Badea, chiar îmi place deoarece spune lucrurilor în faţă şi mai vorbeşte şi cu cuvinte „ urbanistice ”. Observ că Alice face update zilnic cu noi videoclipuri, de exemplu, astăzi a fost postat un videoclip despre eliberarea lui Gigi Becali şi cum îl susţine ea. Dealungul videoclipurilor veţi mai întâlni şi cuvinte obscene, şi chiar ajută aceste cuvinte, pare mai băieţoasă. Aşa că dacă vreţi să vizionaţi câteva videoclipuri mişto, intraţi aici şi luaţi fiecare videoclip în parte.

Etichete: , , , , , , , , , , ,

14 răspunsuri to “Franconinho şi pe ProTv”

  1. Catazx Says:

    Chiar ca seama cu o fata………..nu am auzit multe dspre ea dar ….

    PROTV E NESIMTIT/A

  2. Tzukune Says:

    Mda, stiu de cand a aparut prima data pe alice.protv.ro si mi se par chiar tari majoritatea clipurilor ei.

  3. Dan Lee Says:

    Poate nu ştiai, dar producătorul acestui serial online este chiar Zoso, recent angajat la pro tv.

  4. Crok Says:

    dragut …

  5. Sensio Says:

    O stiu de cand a facut clipul ala in metrou. E fun, dar nu e cine stie ce. Primeste atentie pt ca e sustinuta de PRO.

  6. heat Says:

    Mie unu îmi place cum vorbeşte, îmi place freza ei albastră 😡
    Are clip-uri faine 🙂

  7. Andrei M. Says:

    Imi place, urmaresc zilnic! 😀
    PS: Schimba linkul din blogroll in andrei.lanebuni.eu , mersi

  8. Tzukune Says:

    @Dan Lee: Tu vorbesti serios ca Zoso… ?

  9. Easy Says:

    Tare fata 🙂

  10. Ndrey Says:

    E misto, eu unu o urmaresc 🙂

  11. Crok Says:

    lol zoso @ Pro TV? 😀

  12. Perfu Says:

    Ce specimen a mai ales si trustul Media Pro :)) , ia mai facut si subdomeniu la antipacica secolului :))

Lasă un răspuns

