Copii faceţi economie că-i criză

… imaginea spune totul, sper că înţelegeţi ce vreau să zic.

Untitled-2

Etichete: , , , , , , ,

10 răspunsuri to “Copii faceţi economie că-i criză”

  1. Tzukune Says:

    Vrei sa scrii si pe coperta? :))

  2. Andrei M. Says:

    De obicei cand e gata caietul scriu si pe coperta :))

  3. Kiss Says:

    Pai nu facem economie 🙂 ? Scriem pe un caiet la mai multe materii 😛

  4. Perfu Says:

    Un singue caiet imi luam si eu la scoala acuma cativa ani pe vremea cand mai frecventam si eu scoala :))

  5. Scurte de duminic? #3 | Blogul lui Andrei Says:

    […] Maxime Si Cugetari. TheBes7 ne spune părerea lui despre twilight. Andrei ne spune cum să facem economie pe timp de criză. AvailableZone ne spune despre cartelele orange gratuite. Kenmwod ne sperie cu fata vapir. […]

  6. Catazx Says:

    Cred ca e o copie ceva la un fer de test 😀

  7. Catazx Says:

    Vorba lui Kiss 😉

  8. Scurte de Luni | Thew Blog Says:

    […] Andrei spune copiilor sa faca economie. […]

  9. Bogdan710 Says:

    Da asa am facut si eu de cateva ori :))

Lasă un răspuns

