Evaluare în educaţie

Concursul de informatică este înca publicat pe siteul oficial, data limită pentru înscrieri este până la 30 Mai 2009, între orele 9:00-17:00. În cazul în care doreşti să participi vorbeşte cu profesorul de informatică pentru mai multe detali de înscriere, testul se va desfăşura online şi este făcută publică şi lista cu programa din care se va face testul. Siteul oficial mai are şi alte categori de concursuri, ca de exemplu : română, matematică, fizică etc. Eu personal particip la informatică, programa din care se dă acest test va fi afişată mai jos, mi se pare uşor, chiar dacă la clasa VIII e mult mai uşor. Există şi o taxă de înscriere care este de 20RON, nu e chiar aşa de mult, şi totuşi, nu aveţi nimic de pierdut dacă aveţi gândul de a participa şi nu numai. Premiile sunt prezente, însă nu le-am găsit pe site, o să dau reedit la acest post după ce voi face rost de lista cu premii.

Clasa a VII-a TIC

  • 1. Formarea si dezvoltarea deprinderilor de utilizare avansata a procesorului de texte Word
    1.1. Utilizarea avansata a editorului de texte
    1.1.1. Impartirea textului pe coloane cu ajutorul optiunii Columns
    1.1.2. Utilizarea instrumentelor de pe bara de desenare
    1.1.3. Inserarea  imaginilor
    1.1.4. Inserarea formelor automate
    1.1.5. Inserarea simbolurilor
    1.1.6. Folosirea editorului matematic
    1.2. Formatarea finala a unui a unui document
    1.2.1. Antet si subsol, introducerea datei,  autorului, numarului paginii
    1.2.2. Nota de subsol
    1.3. Descrierea si aplicarea corecta a  modului de tiparire a unui document
    1.3.1. Trecerea in revista a documentului – examinare inaintea imprimarii
    1.3.2. Folosirea optiunilor de baza pentru tiparire – fereastra Imprimare
    1.3.3. Tiparirea documentui utilizând una din imprimantele instalate
    1.4.  Realizarea unor aplicatii practice ( exemplu: intocmirea unei cereri, realizarea unei diplome, realizarea unui anunt publicitar, intocmirea unui referat la o disciplina studiata)
    2. Formarea deprinderilor avansate de creare a unei pagini WEB
    2.1. Aplicarea modalitatilor de a realiza o hiper-legatura
    2.1.1. Realizarea unei legaturi pe un text
    2.1.2. Realizarea unei legaturi pe o imagine
    2.2.  Utilizarea tabelelor intr-o pagina WEB
    2.2.1. Inserarea unui tabel
    2.2.2. Formatarea tabelului
    2.3. Cadre (FRAMESET, FRAME, IFRAME)
    2.4. Butoane
    2.4.1. Inserarea butoanelor pe pagina
    2.4.2. Legarea butoanelor la continutul paginii
    2.5. Formulare
    2.6. Realizarea unor aplicatii practice ( exemplu: intocmirea unei pagini WEB personale, realizarea paginii clasei utilizând paginile personale)
Etichete: , , , , ,

9 răspunsuri to “Evaluare în educaţie”

  1. Catazx Says:

    Eu azi am terminat la Matematica concursul,smart ….. din 20 probleme am facut 14 corecte 🙂 dar nu sunt sigur ca si „profesoara a spus bine „

  2. Crok Says:

    pai ce pot spune altceva decat succes ;;)

  3. Tzukune Says:

    Daca e vorba si de dat bani, atunci chiar n inteleg ce concurs mai e si asta. Un concurs nu cere bani participantilor si are sponsori. Mai ales ca e voirba de educatie ar trebui ca sponsorul principal sa fie MEC-ul (Ministerul Educatiei si Cercetarii).

  4. Andrei Says:

    Deci, este un concurs cu premii foarte multe şi nu oricine are şansa de a se duce, puţini au cunoştinţele de mai sus, iţi zic eu, sunt întradevăr câtiva bani acolo, dar nu am nimic de pierdut. De exemplu, în gorj la mine nu se duc mulţi copi, de la început mi-a zis profa că e foarte greu, şi i-am răspuns că mă descurc eu… Totuşi, nu mi se pare chiar atât de mult 20 ron….

  5. Catazx Says:

    Chestiile ……………. sper sa fi printre primi 😉

  6. Lordcoco Says:

    baa… sunt 20 ron… nu 200:))

  7. Andrei Says:

    Am greşit eu, taxa de înscriere este de 20RON nu de 200RON, ms coco

  8. Catazx Says:

    :)).vedeti bre @ 2 lei ? sau 20 de lei ?

  9. Tzukune Says:

    Aaa, sunt 20 RON?! Eu intelesesem 200 RON ceea ce mi se parea ca suna a criza.

Lasă un răspuns

