În cazul în care doreşti să ai un blog

     Scurt şi la subiect, un sfat de la mine pentru cei ce doresc să aibă un blog, vreau să mă refer încă din primul paragraf al acestui post la faptul că un blog necesită timp şi nu prea multă experienţă, nimeni nu s-a născut învăţat. În fine, printr-un blog nu se înţelege un domeniu înregistrat degeaba, sau un site de ştiri/articole/personal copiate, un blog este ceea ce vrei tu să fie, să le placă în primul rând vizitatorilor iar în al doilea rând ţie. Chiar nu trebuie să stai 5 din 24 ore pe un blog, când îţi vine o idee de articol, aprinzi calculatorul dai acolo 2 clickuri si 200 de caractere şi ala e articolul.

     Cred că aţi înţeles ceea ce am scris mai sus, nu-ţi face blog doar pentru a fi la modă, sau pentru a câştiga, e adevărat se câştigă bine din blogging, însă trebuie să te ocupi în mare parte de el, nu să iei un domeniu, bagi acolo 20 de posturi şi aştepţi şă-ţi vină citatul acasă. Chiar crezi că-ţi dă cineva bani pe degaba, dacă tu crezi că ai un blog care poate să ajungă „ mare ” trebuie doar să postezi lucruri interesante, de calitate şi originale. Chiar nu trebuie să postezi odata la 2 zile câte un videoclip sau o muzica respectiv un banc, nu aşa se face promovarea.

      Acest post este un sfat, sper că „ acei ” câtiva vă veţi gândi puţin la ceea ce am scris eu aici. Baftă !

Etichete: , , , , ,

13 răspunsuri to “În cazul în care doreşti să ai un blog”

  1. Perfu Says:

    Se scot bani din blog , dar pentru asta va fii nevoie de foarte multa munca .

  2. Easy Says:

    Ai dreptate 🙂 … mulţi îşi fac şi postează articole de maxim 50 de caractere 😐

  3. Perfu Says:

    @Easy – De multe ori articolele scrise cu prea multe caractere strica sa stii . Mie cel putin imi plac articolele scurte si la obiect 🙂

  4. Andrei Says:

    Perfu nu observasi ceva ? Nimic schimbat ? daca nu, nu vezi ca posturile mele sunt mult mai scurte decat cele care le faceam mai inainte… M-am gandit si eu ca plictisesc cititorul daca scriu mult, stii tu o lungesc cat mai mult cu aberatii doar pentru a mari numarul de caractere dintr-un post. Imi place mult mai mult sa scriu scurt, primesc si mai multe comentarii si oricum se vede ca cititorul citeste totul. Asa de exemplu, cum era inainte, citea doar titlul si dadea comentariul, acum dai citeste repede si lasi comentariu la subiect.

  5. Catazx Says:

    perfu ii magnat ce puii mei :))

  6. Scurte de duminica | Thew Blog Says:

    […] Andrei da un sfat pentru toti cei care vorsa aiba un blog. […]

  7. Easy Says:

    Poi nu am zis să scrie romane dar nici 5 cuvine 😐

  8. Scurte de duminic? #2 | Blogul lui Andrei Says:

    […] dă cateva sfaturi bloggerilor începători. Availablezone ne spune că România prinde rădăcini la Iaşi. Blogatu […]

  9. oxxy Says:

    Uneori posturile lungi nu sta lumea sa le citeasca, scurt si la obiect e mult mai placut.

  10. Crok Says:

    Foarte realist articolul.Ai dreptate in totalitate
    Banii ies din blogging dar trebuie sa te ocupi de el

  11. Perfu Says:

    @Catazx – Hai mah ca nu sunt magnat numai pacali lumea :))

  12. KillaBoY Says:

    Ai mare dreptate.Eu sunt un caz din ala nou care are inca de invatat.Dar stiti cum se zice „nimeni nu se naste invatat” ,dupa cum zice si Andrei in post 🙂

  13. Tzukune Says:

    „Chiar nu trebuie să postezi odata la 2 zile câte un videoclip sau o muzica respectiv un banc, nu aşa se face promovarea.”… legat de asta vreau sa spun ca si la mine pe blog mai apar clipuri de pe youtube (si nu ma refer la trailerele pentru filme) sau melodii pentru ca eu scriu pe blog ceva ce imi place mie, ce ma bucura pe mine, deci chiar nu-mi pasa daca cineva crede ca o melodie buna inseamna ca blogul meu e praf. Oricum nu e prea sus.

Lasă un răspuns

