Săriţi, se dă un domeniu moka

     Mai ţineţi minte concursul organizat de mine cu vreo câteva luni în urmă, în care căstigător a fost DăBest ? coperta_versuri_ion_minulescu_1232442341506Ca premiu pentru locul I a fost un domeniu .com, .net, .org şi alte extensii de acelaşi pret. Deoarece el a mers neapărat pe domeniul .eu, am decis să mai pun încă 1$ în plus deoarece nu e mare pagubă şi i-am luat domeniu Versurile. Din cauză că în ultima vreme este în mare parte ocupat ( după părerea mea ) a decis să nu se mai ocupe de acest domeniu, aşa că l-am întrebat dacă îl pot da altcuiva, deoarece mai are 1 an de activitate şi nu are rost să nu se ocupe nimeni de el. Deoarece a înţeles situaţia, a acceptat, n-avea nimic de pierdut. Aşa că, dacă doreşte cineva să deţină un site de versuri sau orice, poate şă lase aici un comentariu cum că ar dori acest domeniu, eu voi alege cui să i-l dau, după vă voi contacta eu, recomandat pe messenger, şi vom discuta. Tin să zic, cine doreşte acest domeniu să se ocupe de el, nu să bage acolo un pachet wordpress, un template şi două posturi iar apoi să aştepte să vină vizitatori. Siteul necesită update săptămânal, veţi avea beneficii chiar şi în $ dacă veţi dori cu adevărat să publicaţi versuri pe acest site.

     Dacă există doritori, rog să se lase comentariu la acest post, cu motivul pentru care ar dori să administreze un astfel de domeniu. Eu vă voi administra nsurile deoarece sunt în panoul de administrare a domenilor cumpărate de mine, hostul îl veţi schimba voi, veţi face ce modificări doriţi. Eu doar vă schimb nsurile şi vă dau domeniul… Domeniul vi-l ofer în mod gratuit, optional va fi pus un banner în header/sidebar cu blogul meu.

Etichete: , , , , , , , ,

10 răspunsuri to “Săriţi, se dă un domeniu moka”

  1. Catazx Says:

    Eu ma bag

  2. eNjck Says:

    M-as baga eu si daca e sa nu fiu singur sa fie o echipa din doi:)

  3. Catazx Says:

    eu cu eNjck

  4. Andrei Says:

    Un motiv pentru care voi doi nu meritaţi domeniul : după ce că nici măcar nu aţi citit postul de mai sus, în care spun că în comentariu să fie scris motivul pentru care meritaţi acest domeniu, trebuie repede să ziceti „ mă bag ”

  5. komAk Says:

    Salut mai andrei. As dori sa il iau eu pentru ca nu e ceva greu de facut si se poate realiza in putinul timp liber pe care il am. Si chiar mi-ar placea sa ma ocup de un site de versuri sa stii.

  6. Catazx Says:

    Aşa că, dacă doreşte cineva să deţină un site de versuri sau orice, poate şă lase aici un comentariu cum că ar dori acest domeniu, eu voi alege cui să i-l dau, după vă voi contacta eu, recomandat pe messenger, şi vom discuta

    ai zis doar ca cum ca ar dorii :P’ nai zis nimic de motiv

  7. Perfu Says:

    Hai ca sar si eu la bataie pentru acest domeniu , ca si asa nu am ce face si chiar un domeniu in plus nu ar strica 😛

  8. Grim_Cris Says:

    Ganditi-va ca internetul e cam sufocat de versuri.ro si va fi greu sa ajungeti sus cu acest versuri.eu … nu vreau sa va descurajez dar nu e chiar simplu sa te ocupi de el daca vrei sa faci ceva ca lumea 😉

  9. Myhay Says:

    Eu l-as dori ca sa imi pun un blog pe el.Doar ce mi-a fost sters domeniul .ro cu cateva zile in urma ,mai exact 2. O sa scriu zilnic de mai multe ori pe el si o sa il ingrijesc .
    Am avut domeniul myhay.ro dar mi-a fost sters ,scriam zilnic si faceam bannere/link exchange,in legatura cu continul : scriu de cateva luni pe bloguri si am continut unic . Blogul pe care il poti accesa dand click pe nume este un subdomeniu pe care am inceput sa scriu ,apoi l-am transformat in blog de tutoriale iar acum scriu din nou pe el ( pe el nu prea sunt posturi de calitate )
    Daca vrei sa imi dai domeniul o sa ma ocup cu placere de el si o sa il pastrez si ca site de versuri daca vrei sa fie in continuare site de versuri…
    Multumesc.

  10. Inocentul Says:

    Salut Andrei!
    De mult imi doresc un domeniu si inca nu il am,chiar ma apucasem de un site cu versuri pe blogspot ,dar mi-am dat seama ca nu am nici o sansa in fata celor care au deja un domeniu versuri.ro,sau aletele.
    Daca o sa mi-l dai mie,promit ca o sa scriu zilnic cum fac si pe blogul meu personal si pe smileblog.ro,in care am fost ofertat sa scriu de curand.
    Si peste un an,eu nu il pot lasa balta asa ca il voi continua,ca doar nu o sa-mi irosesc munca degeaba.
    Motivatia ar fi simpla:doresc domeniul,scriu zilnic pe el,sunt in online de 1 an,imi place muzica(in special hip-hop),colaborez inca la cateva bloguri mari din blogosfera romaneasca si spun eu,am ceva experienta.
    Multumesc si spor!

Lasă un răspuns

