Un post dedicat mâncării „ nesănătoase ”

burger-king-tray

     Ştiu că după ce veţi citi acest post, sau mai bine spus după ce veţi vedea imaginea din dreapta veţi salvia, da da ştiu, şi eu am văzut-o din greşeală şi acum numai pot, îmi şi imaginez ca şi cum acel hamburgher este în gura mea, muşc din el şi e al meu pentru încă 5 minute după achiziţionare. Chiar dacă au un pret ridicat, nu-mi pasă, contează acele 5 minute în care bagi mâncare care-ţi place, cu gust bun. Chiar dacă această mâncare nu este sănătoasă, aşa cum zic unii, nu-mi pasă deoarece nu prea cred, defapt cred dar în proporţie mai mică faţă de părerea altora. Ai o senzaţie când vezi chiar în faţa ta un hamburgher „ gigant ” ca şi cum ar exclama : „ Andrei, mănâncă-mă ” şi eu bineînţeles nu-l dezamăgesc. Chiar nu m-ar deranja să mănânc chiar şi în momentul acesta un hamburgher de genul, ştiu că mă veţi înjura mulţi după ce veţi citi acest post, deoarece vă provoc poftă, da da, ştiu cum e, încă mai salivez după ceea ce se află în imaginea din acest post.

      Chiar dacă am fost doar odată la Burger King, la Constanţa-n Carrefour, mănânc cât de cât des de la „ mec ” şi în acelaşi timp KFC ( aripioare picante ). Sunt cu adevărat excelente, nu pot să nu mă gândesc, când mănânc mereu acasă cartofi prăjiţi fac mereu o comparaţie între cei făcuti de casă în tigaie şi cei făcuţi la „ magazin ” în fel şi fel de aparaturi. Şi nu sunt singurul care mănâncă de la Mec sau KFC, până şi Crusher comunistu mănâncă.

Etichete: , , , , , , , , ,

3 răspunsuri to “Un post dedicat mâncării „ nesănătoase ””

  1. Crok Says:

    Man , pana la urma fiecare mananca ce vrea , ce ii place . Nici eu nu sunt contra Kfc,Burger king,Mec,etc.Cu toate acestea mananca foarte rar ce-i drept de acolo . Cu toate ca e nesanatoasa mancarea aia , ce poate sa iti faca daca mananci 1 data / saptamana sa zicem ? Asa daca ai manca zilnic si nu ai face miscare si alea alea .
    Am o cunostinta care in 2 luni in care nu a avut de munca,a stat numai acasa si a mancat pizza,shaorma facand comenzi a luat vro 15 kg in plus

  2. O mic? idee… | movblog.ro Says:

    […] și la Andrei despre mâncarea nesănătoasă. Cred că majoritatea suferim de chestia asta, știm că ce băgăm […]

  3. Dyxy Says:

    „Mancare nesanatoasa” cum spun unii.. la draq daca iti place nu mai conteaza :)). Nu stiu cine s-ar retrage de la o asemenea masa.:X

Lasă un răspuns

