Walt Disney Animation – Bolt

getimg.php     Walt Disney Animation Studios combina actiunea, umorul si emotia, prezentand o intreaga distributie de noi personalitati animate foarte atragatoare in filmul “Bolt,” o comedie animata originala.

     Pentru super-cainele Bolt, fiecare zi este plina de aventura, pericole si intrigi – cel putin pana cand camerele de luat vederi se opresc, caci Bolt este starul unui serial TV de succes. Fiind trimis din greşeală la New York, Bolt se împrieteneşte cu o pisică şi un hamster, care îl însoţesc dealungul traseului pe care urma sa-l parcurgă pentru a ajunge la Penny, crezând că este răpită. Bolt fiind înarmat doar cu gândul că puterile pe care le are în serial le are şi în viaţa reală, încercând de foarte multe ori să scape nevătămat cu ajutorul puterilor sale dar în zadar. Pisica lui Bolt că puterile lui nu sunt şi în viaţa reală, Bolt crezând că de la o bucată de poliestern puterile lui nu există. Ajungând în HollyWood, Bolt ajunge la Penny care era aflată într-o cladire care se afla în incendiu, Bolt o salvează pe Penny şi descoperă că poate să fie un super-erou fără a avea puteri supra-naturale.

     Durata: 97 minute ; In rolurile principale John Travolta, Miley Cyrus ; Gen: Comedie, Acţiune.

5 răspunsuri to “Walt Disney Animation – Bolt”

  1. TheBes7 Says:

    Am vazut reclama si la TV dar si top download pe xtreme. Cred ca am sa-l iau si eu 😀

  2. nullbyte Says:

    Hm… Interesant, dar eu nu mă uit la TV sau filme.

  3. Tzukune Says:

    Eu l-am vazut si chiar am vorbit despre el pe blog prin ianuarie daca nu ma insel. Merita vazut.

  4. kNNwOw Says:

    Si eu amzis ca il iau :D. Puta asta mic ruleaza -> http://wik5yq.bay.livefilestore.com/y1pbx23K8LupRgS_JbwV7AKirW13jN7JPbfYNimj4LpLrcUFdMQB93l4HxPHX7A0WD77q9ulhWP1i4/4.jpeg

  5. Myhay Says:

    Interesant ..o sa il iau si eu sa ma uit la el ca imi plac desenele 😀

Lasă un răspuns

