Şoselele de la capătul lumii

Am văzut aceste poze la MadCat şi am rămas complet surprins de ceea ce a putut creea omul în primul rând iar în alt doilea rând… natura. Nu ştiu cum ar putea merge cineva pe altfel de drumuri, dar din câte vedeţi sunt foarte multe maşini. Gândeştete că cienva merge zilnic pe aceste drumuri şi nu numai, mie doar când mă uit în poza mi se face rău, motivul : nu sunt învăţat cu drumuri de genul. Prima dată nu rezişti, însă mergând de vreo 10 ori pe un drum de genul te obişnuieşti. O întrebare pe care şi-o pune şi Mad, oare când se vor face astfel de drumuri şi în Romania, poate ar putea fi făcut un proiect de genu prin anul 2080, însă mai e mult până atunci, noi nici drumuri bune fără gropi nu avem, dapoi drumu suspendate, drumuri încâlcite. Cu adevărat mirifice peisajele de mai jos.
[nggallery id=1]

Etichete: , , , , ,

14 răspunsuri to “Şoselele de la capătul lumii”

  1. Crok Says:

    bestiale toate.Si ai dreptate.In Romania gropile sunt la putere 🙂 sa zicem ca avem cateva autostrazi in care se merge lejer , dar pana la aceste drumuri ca-n imagini mai avem de „mancat mamaliga” 🙂

  2. PanTeraS Says:

    WoW :O, prea tare :X

  3. SteeL Says:

    Poza 2 este superbă şi este undeva în Asia.
    Ce este belea este că am auzit când intri în tunel este în lateral din sticlă îti permite să vezi în stânga şi dreapta în apă. Sticlă de 1,3m grosime :))

  4. redandblue Says:

    Crok: cateva autostrazi :)) , avem doua si alea vai de mama lor 😉

  5. Spiky Says:

    mijto poze

  6. MadaManu Says:

    Eu as vrea sa incerc canalul manecii… Frumoase pozele… Incearca sa te uiti la autostrazi din Germania, sa vezi acolo infrastructura

  7. Marius Says:

    Da frumos…dar ramanem cu privitul,nu k a-si fi pesimist dar la noi in tara asa ceva NEVER….

  8. Scurte de Duminica #6 « Crok’s Blog™ Says:

    […] ne spune ca lenea de primavara s-a instalat cu succes.Lol * Andrei ne arata cateva imagini cu niste sosele impresionante din lume . Foarte frumos Andrei * Alexander ne prezinta un Hard Disk Drive (HDD) de la Western Digital . […]

  9. Crok Says:

    te-am trecut la „sdurte” dar nu apare trackback :-??

  10. Ion Dascalu Says:

    Superbe poze

  11. PanTeraS Blog Says:

    […] Andrei ne prezintă nişte şosele de o frumuseţe nemaivăzuta! Click! […]

  12. Duminica... | kNNwOw's Blog Says:

    […] Andrei ne arata ceva sosele . Am ramas cand le-am vazut […]

  13. Myhay Says:

    Asa ceva nu o sa fie in veci in Romania …:) ei se chinuiesc sa chinuie un tunel in Bucuresti ,asa ceva nu cred ca va fi in veci la noi 😀

  14. Duminica… « Popa Marius.ro – blog Says:

    […] Andrei ne arata ceva sosele . Am ramas cand le-am vazut […]

Lasă un răspuns

