De ce mi-am schimbat hostul…

Şi când mă gândesc că m-am tot certat cu un anume Koket în legătură cu hostingul, că se integreaza foarte usor viruşii, că se încarcă uneori foarte încet, că sunt zile în care nu merge şi mereu am avut dreptate. De câteva zile, foarte multe bloguri pe care le citesc sunt down, din simplul fapt că plata la hosting nu  a fost achitată. De aceea mi-am schimbat şi eu hostul cu ceva timp în urmă, deoarece ştiam că se va întâmpla ceva şi pentru a nu risca, mi-am schimbat hostul întrunul în care am încredere, este furnizat de Mark Fischoff şi chiar merită să-l utilizezi.

Încercaţi să vă alegeţi hostul cu capul nu cu curul fundul, deoarece, când ţi-e lumea mai dragă ţi se va distruge, când vezi că 200 de articole şi nu ştiu câte comentarii sunt distruse, când vezi că tema ta personalizată nu mai există, te chiar oftici, te faci în toate felurile, înjuri în fiecare minut hostingurile care sunt distribuite gratuit. Şi chiar nu are rost, de ce să te enervezi atât dintr-o banalitate, nu mai bine dai tu câtiva $ pe lună şi ai un hosting sigur furnizat de companii cunoscute.

Printre blogurile care au fost distruse se numără şi Ndrey, BogdanBlog, Dric şi multe alte bloguri care foloseau serviciul de webhosting oferit de Koket, Bfh.Ro sau Neeon.Info. Sfat de la mine : Gândţi-vă de două ori înainte de a alege un hosting.

Etichete: , , , , , , , , , , , ,

11 răspunsuri to “De ce mi-am schimbat hostul…”

  1. SteeL Says:

    1. Eu am backup saptămânal
    2. Am cel mai bun hosting posibil, ca daia costa atat

  2. Perfu Says:

    E asta e viata , bloggerul din greseli invata . Acuma noi sa fim sanatosi asta este cel mai important factor 🙂

  3. heat Says:

    Agree with perfu`.

    Fiecare cu ce poate Andrei.
    ej.am, pt un mine, e numai bun! Rar mai pică.

    Oricum, cred că vor revenii bloggeri acestia, cu database back-up, s-au, o vor lua de la început.

    Îmi pare rău pt ei.

  4. Tzukune Says:

    Ai uitat de blogul meu. Si eu aveam de la koket si s-a dus. Cel mai rau imi pare pentru articole. Macar daca ar reveni 1 zi ca sa imi pot scoate articolele de pe blog. Si doar am vrut sa fac un export in weekend. Ce rau imi pare. Probabil ca nu nici n-o sa ma mai apuc p-rea curand de blogging pentru ca dezamagirea e prea mare. In Romania sunt numai carnati.

  5. retete Says:

    Cel mai bine e sa ceri sfaturi. Toate serviciile de hosting romanesti par serioase, dar 70% cumpara hosting din state si il vand aici, incarcand un server cu sute de site-uri. Aveti grija.

  6. Perfu Says:

    @ Tzukune – Eu cand ti-am zis sa ramai in comunitatea la Nebuni 🙂

  7. Tzukune Says:

    @Perfu: Ai vazut ca si acolo au fost cateva probleme si e mai bine pe domeniu atat timp cat lucrezi cu oameni seriosi. O sa-mi schimb hostul si ii cer lui Mark Fischoff.

  8. Magic Says:

    Hai da`va`n spirt pe toti. Va dati cu parerea si nu stiti defapt ce s`a intamplat. Este vorba de un prost care vindea filme xxx si sa ajuns la treburi grave din treaba asta.

    Ce virusi mai Andrei, ce zile sunt in care nu merge? Eu am de la el de 1 an si nu am o problema ! Aceasta este singura.

    Decat sa`ti dai cu parerea ca se incarca blogul tau greu mai bine mai scoate din toate prostiile care le ai aici si incearca sa`l imbunatatesti.

    Dupa ce ti`a dat hosting gratis, acu esti si nemultumit. Plateste tu in pwla mea 150$ si dupa sa comentezi, romanule autotstiutor!

    si sa nu te prind ca te iei de gramatica mea, ca ajungi direct in mata!

  9. Andrei Says:

    Frate, stai calm, ca-ti ies bule pe la gura, numai am nicio problema de cand sunt pe hostu asta, si da, pe celalalt chiar se indexau foarte usor, mai bine spus virusul malware daca ai auzit de el vreodata. Nu, nu sunt atotstiutor, insa nu conteaza cum si de ce nu merge, conteaza ca nu merge, si nu l-am injurat, e chiar de treaba tipu` insa nu la asta ma refeream in acest post, tema principala era hosturile free, stiu stiu, si eu folosesc host free si stiu ca intr-o buna zi va ajunge pe ” stand by „, ti-as zice mai bine sa taci, tine-ti parerea pentru tine…

  10. KoKeT Says:

    Presupun ca nu mai ai nevoie de fiserele vechi de pe blog da ? Tinand cont ca nu m-ai anuntat…

  11. Andrei Says:

    Mersi mult Koket pentru gazduire, nu numai am nevoie de fisierele alea.

Lasă un răspuns

