Excursie Rânca 26.02.2009

Personal Post

Păi, m-au întrebat mulţi cum a fost în excursia cu clasa, aşa că am să povestesc puţin pe aici. În prima zi, am plecat la 3:00 din Novaci, ajungând în Rânca cam pe la ora 3:30 ( 21 km ), ne-am desfăcut bagajele, am plecat spre pârtie noi toţi bucuroşi că o să stam 3 zile numai pe pârtie. Ajungem la pârtie, ne închiriem ce ne trebuie, ne luăm cartele. Au plecat toţi ceilalţi cu teleskiu în vârful pârtiei, eu am rămas jos deoarece nu mergea teleskiul cel mic şi imi era frică să urc pe cel mare ( eram cu snowboardul ), sau dat colegi 2 ture pe acolo până mi-am făcut curaj şi eu să mă dau pe teleskiul cel mare. Zis şi făcut, şi n-am căzut deoarece am ascultat toate indicaţiile pe care mi le dăduse un coleg. A venit seara, doamna dirigintă a venit de vreo 10 ori la noi în cameră să tăcem ( pe la vreo 3 noaptea ), am tăcut aproximativ 10 minute şi am început din nou, iar aşa a trecut toată noaptea, nu am dormit deloc.

Pe lânga zilele astea 3 de distracţie am stat şi pe la cabana ( puţin ), toată ziua eram pe pârtie, am avut noroc cu 2 cartele de 100 de puncte pe care le-am primit pe gratis că altfel răbdam, cu ajutorul cartelelor m-am dat încontinuu. Păi, mergeam în vârf, săream la trambulină. Cea mai tare faza a fost la trambulină, când m-au provocat colegii ( ei erau cu schiurile ) să sar, am sărit cu placa aproape pana la gat şi mi-a reuşit, e adevărat că am picat după. În rest am sărit normal şi nu prea am picat, defapt… deloc. Şi nişte poze de rămas bun.

dsc00174 dsc00206 dsc00205

dsc00158 dsc00173 picture-291

  1. Eu, nu ştiu cine mi-a făcut poza însă e din aparatul meu.
  2. Peisaj Rânca la plecarea din Rânca.
  3. Câtiva colegi din clasă.
  4. Ceauşescu şi co-preşedintele lui, reformulez Radu şi Adi.
  5. Noi schorii lu peşte în vârful pârtiei.
  6. Poze de sfârşit, Danuţ şi Radu.
Etichete: , , , , , ,

3 răspunsuri to “Excursie Rânca 26.02.2009”

  1. Danut Says:

    Da Invo… :d Ultima e cea mai faina 😀

  2. SteeL Says:

    Ai căzut cu skateboard :))

  3. Andrei Says:

    Nu am căzut, îmi puneam legăturile.

Lasă un răspuns

