Reactualizare blog

În ultima vreme am cam fost ocupat, timpul nu mi-a permis să mai intru pe internet, rar să intru pe messenger să vorbesc cu prietenii sau cu altcineva. Ţin să vă anunţ că am revenit din excursie, o să postez peste câteva zile poze de acolo şi o mica descriere, cu ocazia asta am reuşit să actualizez în mare parte blogul, mă refer la altă temă, buguri rezolvate, sidebar aranjat, temă modificată. Mi-am adus aminte de un review pe care mi l-a făcut blogatu cu mai mult timp înainte când folosteam această temă, fiind dezbătut pentru prima dată subiectul aspectului blogului meu, în care blogatu şi-a spus părerea sinceră, citez : ” Un alt lucru prin care AndreiBlog este un blog diferit de celelalte este acela că foloseşte o temă poate una dintre cele mai frumoase dintre blogurile pe care le citesc „, fapt ce m-a determinat să revin la această temă şi pe care promit că nu o voi mai schimba timp de 5 luni.

Aşa, alt subiect pe care vreau să-l dezbat în acest post… Cine doreşte link.exchange cu acest blog este rugat să lase aici un comentariu cu numele şi linkul blogului, rog ca, comentariul să fie postat după ce blogul meu a fost adăugat în lista dumneavoastră. Nume : AndreiBlog, link : http://andreiblog.com.

Mulţumesc pentru că ai citit acest articol, sper că mai revii şi altădată pe acest blog.

Etichete: , , , ,

14 răspunsuri to “Reactualizare blog”

  1. Crok Says:

    foarte reusita tema!bravo
    si mersi ca ma aflu acolo in blogroll 😛

  2. Kronos Says:

    Nume : ..:: KronosBlog ::..
    Link : http://www.kronosblog.ej.am

  3. Andrei Says:

    Gata, te-am adaugat

  4. Alexandru Giurca Says:

    Eu te-am adaugat la blogroll. Adresa blogului meu este: http://alexandru-giurca.blogspot.com/
    Numele: Alexandru Giurca

  5. Andrei Says:

    Gata, te-am adăugat şi eu

  6. SteeL Says:

    Apropo vezi ca eu te am la link exchange dar tu nu

  7. redandblue Says:

    Tu esti in blogroll la mine , astept si eu sa fiu la tine 😉
    nume: RedAndBlue
    link: http://www.detoate.redandblue90.info

  8. Al3ks Says:

    Bine ai revenit 😉

  9. Vallecano Says:

    Salut. esti interesat de un link exchange?

  10. Andrei Says:

    Da Vallecano, lasa-mi datele blogului tau 😛

  11. heat Says:

    Bine ai revenit! Frumoasa thema 😀

    Te-am adaugat si eu la blogroll, astept sa ma adaugi si tu.

    http://heat.ej.am
    Nume : heatBLOG

    😉

  12. Vallecano Says:

    satirikon.wordpress.com

    da ca e bagi linkul asta iar la nume sa pui SATIRIKON
    mersi
    sa imi zici cum vrei sa fac in cazul tau 🙂

  13. Catazx Says:

    Ser”vus ! Cum a fost in excursie ?

    Hell ow my friend ! Muahahhaha

  14. TheBes7 Says:

    mo’fucker. esti back, ha? 😀 welcome.

Lasă un răspuns

