Invitaţie la o emisiune de la tvr

Da… aşa e, văd acum când intru pe blog un comentariu neaprobat care arata cam aşa :

untitled

păi ce sa mai zic, nu ştiu ce să fac. Păi în primul rând vreau să-i mulţumesc Mariei pentru invitaţie, chiar nu ştiu ce să fac în momentul acesta. Vreau ceva sugestii… ce să fac… să mă duc, să nu mă duc… În fond n-am nimic de pierdut însă chiar nu sunt în stare, şi în plus vorbind prieteneşte ( n-am eu faţă de teveu ).

Etichete: , , , , ,

26 răspunsuri to “Invitaţie la o emisiune de la tvr”

  1. Crok Says:

    1. ar putea fi teapa
    2. eu cred ca m-as duce if i were u

  2. Gabi Says:

    Fratioru meu ma stii foarte bine.. sub numele de Dj Sky…. sfatul meu este sa te duci.

  3. Gabby Says:

    Google Ungureanu Marina. Eu personal nu gasesc nimic legat de doamna Marina si TVR, so cel mai probabil e o teapa. Dar totusi intereseaza-te.

    PS : Uita-te la Requiem for a Dream, o sa-ti lumineze nitel mintea la faza asta daca nu te decizi. Peace.

  4. IA(SI)VEZI Says:

    vezi sa nu fie vreo farsa…

  5. Marius Says:

    Buna, sunt Domnu` Gidea de la Animal Planet, te invit sa-ti dai cu parerea despre imperecherea mangustelor

  6. Catazx Says:

    Fake ba
    Dai draculi
    Aaa si tu mi-ai tras-o o data :)) eh http://www.catazx.net de vanzare

  7. SteeL Says:

    Poate e teapă dar poţi încerca.

    Eu m-as duce… ce poţi pierde?

  8. Al3ks Says:

    Eu zic ca e teapa 🙂

  9. Shocky4Rap Says:

    E teapaaaaa !

  10. redandblue Says:

    cum zic si cei de mai sus , cu siguranta e o teapa

  11. Perfu Says:

    Teapa 100 % , nici macar nu este angajata a TVR aceasta Ungureanu Marina :))

  12. Crok Says:

    pana la urma cum a ramas? 😀

  13. TheBes7 Says:

    Cu greu ajuns si eu pe aici. Teapa! 🙂 clar..

  14. Ndrey Says:

    S-a dat de gol cu „;)” de la sfarsit.

  15. chessh Says:

    Nu e teapa. Si eu am fost invitat. 🙂 Felicitari Andrei. Poate ne vedem pe-acolo…

  16. Perfu Says:

    @chessh – Ba e teapa ca sa stii si tu cum sta treaba prin televiziune o sa iti zic ca Ungureanu Marina este decat o impresara care isi ia bani ca sa aduca tot felul de invitati in platou , mai pe inteles ea se imbogateste pe aparitia ta pe sticla si tu vorbesti pe moka :))

  17. Crok Says:

    perfu nu ai de unde sa stii ca e teapa 😉

  18. Scurte de Duminica #4 « Crok’s Blog™ Says:

    […] Andrei a fost si el invitat la TVR 1 , dar nu stim daca s-a dus sau […]

  19. Grim_Cris Says:

    E teapa. Nu vezi ce ANALfabeta e? Nici macar nu stie sa puna spatiu dupa virgula :-j

    E vrajeala 🙂

  20. Trag o scurt? | SteeL Blog Says:

    […] AICI ] – Andrei a început să scrie foarte foarte rar şi ne zice de invitaţia sa la TVR [ CITEŞTE AICI ] – Lu’ Kronos i-a tras o teapă în legătură cu domeniu şi s-a mutat pe EJ.AM şi ne […]

  21. bubu Says:

    si eu cred ca e tzeapa….
    e spam
    si eu am primit o data ca am castigat 1 milion de lire sterline si cand ma uit de la cine am primit email era de la Sir. Richard k. Lloyds care a murit inainte sa se nasca bunica …
    daca ar fi adevar eu m-as duce

  22. PanTeraS Says:

    Cred ca e teapă… Daca nu e ar trebui să te duci! 😀

  23. PanTeraS Blog Says:

    […] ne spune despre o invitaţia care ea fost adresată pentru a apărea la o emisiune TV de pe TVR, eu spun că e ţeapă, dar niciodată nu se […]

  24. chessh Says:

    Cum v-am spus n-a fost teapa. Azi o sa scriu un articol in care o sa prezint cum a fost.
    @Perfu: Ti-ai cam luat-o in cap de cand esti „blogger”. Chiar trebuie sa te bagi peste tot in seama si sa stii mai bine decat toti?

  25. Andrei Says:

    Se pare că n-a fost deloc vorba de o ţeapă, chiar a fost difuzată la televizor şi s-a dezbătut tema despre care se vorbea în comentariul Mariei.

  26. ovisebdan Says:

    Ai dat cu piciorul la o oportunitate ce nu se iveste des pentru ca „n-ai fata de teveu?”
    Personal, cred ca ai facut o mare greseala.

Lasă un răspuns

