Numărul siteurilor infectate cu malware creşte

Compania Anti-Malware şi anume AVG, a făcut un scurt studiu în legătură cu siteurile care posedă virusul de MalWare.  După acest studiu s-au afişat şi rezultatele : numărul siteurilor infectate cu acest virus v-a creşte excesiv în următorii ani, având o mare creştere anul acesta, 2009. În ultimele 5 luni, numărul siteurilor infectate de virus au crescut în medie de 100.000 – 200.000 pe zi pana la 200.000 – 300.000, fiind multe siteuri cu activitate de minim 2 zile.

Malware-ul variaza de la codecuri false la furtul parolelor de jocuri si la antivirus si anti-spyware false. Site-urile cu codecuri false sunt cele mai volatile, peste 60% dintre ele fiind active pentru mai putin de o zi. Site-urile care ofera solutii anti-spyware si antivirus false sunt, de cele mai multe ori, mai stabile, 28% dintre ele fiind active pentru mai putin de o zi, iar media este mai mica de 2 saptamani.

Sursă . Hit.RO

Vă spun din propria întâmplare, deoarece cu puţin timp în urmă blogul meu era unul dintre siteurile care activau acest malware, nu are nicio scăpare. Am recurs la metoda de a schimba hostul, l-a început am crezut că virusul ar putea fi unul care este prezent pe domeniu însă m-am înşelat, se află în baza de date  şi fişierele de pe blog / site. În urma sfaturilor cerute, am recurs la cea mai bună metodă, schimbarea hostului…

Etichete: , , , , , ,

3 răspunsuri to “Numărul siteurilor infectate cu malware creşte”

  1. Scurte de…luni » Blogul lu’ Al3ks Says:

    […] Andrei ne zice ca numarul site-urilor infectate cu malware a crescut […]

  2. Tzukune Says:

    Stii ca am hosting de la koket si sper sa nu am probleme, ca daca mi se intampla sa am probleme, atunci ma si las de blogging ca e enervant sa umblu dupa hosting, dupa teme, dupa cacaturi doar ca as am o amarata de pagina a mea pe care sa scriu niste amarate de lucruri care pot fi folositoare altora sau pot amuza!

  3. Razvan Girmacea Says:

    Offtopic: Ai inscris blogul in http://www.dofollow.ro dar nu ai scos nofollow. Scoate-l (vezi ca este plugin pentru wordpress) si anunta-ma.

Lasă un răspuns

