Eu în douăzeci de cuvinte

Primi şi eu recent o leapsă atât de la Crocky cât şi de la Fursecinho în care trebuie să dau un răspuns după felul meu de a fi la următoarele elemente :

  • SUNT : inofensiv, sensibil şi blogger…
  • AŞ VREA : O lume mai bună.
  • PĂSTREZ : Fotografii, secrete şi în acelaşi timp lucruri din trecut.
  • MI-AŞ DORI : un calculator mai performant, o prietenă frumoasă şi inteligentă.
  • NU ÎMI PLAC / E : prostia omeneasca, oamenii nesinceri şi multe altele.
  • MĂ TEM DE : întuneric, înălţime, gândaci, insecte, singurătate.
  • AUD : numai tâmpenii în jurul meu.
  • ÎMI PARE RĂU: că n-am avut şansa de a alege un drum mai bun.
  • ÎMI PLACE : sa blogguiesc, să joc footbal, zăpada, basketball-ul, ş.a.m.d
  • NU SUNT : bătăuş, tocilar
  • CÂNT : în fiecare zi
  • NICIODATĂ : n-am avut curaj să-i spun cuiva ceea ce simt în faţă
  • RAR : joc Counter-Strike, mă bat
  • PLÂNG : doar când vreau să obţin ceva
  • NU SUNT : genul de persoană care este pe interes
  • NU ÎMI PLACE : să fiu înjurat însă trec cu ochiu peste, să joc counter-strike
  • SUNT CONFUZ : atunci când vine vorba de teme
  • AM NEVOIE: : de un nou profesor de matematica deoarece cel actual e prea sever.
  • AR TREBUI : să învăţ mai mult la şcoală, să fac mai multe boacăne…
  • AŞ PUTEA : să joc mai mult football cu prieteni sau alte chestii.

La rândul meu, dau şi eu aceată leapşă mai departe lui : Tzukune, Panteraş, SteeL, Spaic, şi la tot bloggrollu şi cine mai vrea şa răspundă la ea.

Etichete: , , , , , , , , , , ,

8 răspunsuri to “Eu în douăzeci de cuvinte”

  1. PanTeraS Says:

    Mersi de leapsa, dar am facuto deja 🙂

    AM NEVOIE: : de un nou profesor de matematica deoarece cel actual e prea sever. << Sincer mai degraba sever si te pune cu burta pe carte decat moale… Cel putin eu am facut 3 ani cu o profesoara severa, dar eram printre preferatii ei din a5a asa ca eu nu prea imi faceam tema la ea, si tot aveam media peste 7 =)) Da na… La profesorii severi e frumos sa te impotrivesti 🙂

  2. SteeL Says:

    Hai ca o iau!

  3. Leap?a | SteeL Blog Says:

    […] primit o leapşă de la AndreiBoy despre 20 de lucruri despre […]

  4. Spaic Says:

    Eu am primit-o de la grapefruits, dar apreciez ca te uiti si peste blogul meu!

  5. Catazx Says:

    Sa-mi bag … in ei bloggeri ca nu imi dau si mie lapse :))=)) bubu 🙂

  6. Polly Says:

    „NU ÎMI PLACE : să fiu înjurat însă trec cu ochiu peste, să joc counter-strike” [nu am inteles partea asta:-?] nu gas legatura dintre CS si faptul ca nu iti place sa fii injurat:):D:D:D

  7. casa comenzi Says:

    Asteptam si leapsa cu 99 lucruri despre tine :))

  8. Alexander Says:

    Am luat si eu leapsa asta . Toata lumea canta frate ;)) Da poate unii canta si la chitara ia sa specificati , poate facem o formatie de bloggeri.

Lasă un răspuns

