Cum pui favicon [ HT ]

Scurt dicţionar : HT – How To

După ce m-au întrebat foarte mulţi pe privat ( messenger ) cum am pus acel favicon ( iconiţa de lăngă url în headerul browserului ) m-am gândit să fac un mic tutorial în legătură cu acest lucru.

  • Primul pas constă în alegerea unei imagini pe care o doreşti ca imagine mică lângă url sau construirea ei într-un program gen Photoshop.

    3

  • Urmează să daţi click aici selectaţi imaginea şi daţi Generate FavIcon.ico
  • Downloadezi acel fişier cu formatul .ico în calculator.
  • După aceea, trebuie să uploadati favicon.ico în rootul blogului.
  • Apoi intraţi în wp-content/ tema dumneavoastră / header şi introduceţi la sfărşit înainte de <div id=”blog”> codul de mai jos:
  • <link rel=”shortcut icon” href=”/favicon.ico” />

  • Rămâne doar să daţi clear Cache şi apoi FavIconul va fi funcţional.

Dacă aveţi vreo eroare în executarea acestui tutorial nu ezitaţi să daţi comment cu problema întâmpinată.

Etichete: , , , , ,

10 răspunsuri to “Cum pui favicon [ HT ]”

  1. Crok Says:

    useful.din pacate eu nu pot pentru ca nu am acces la ftp 😀 sau cum se numeste 😀

  2. Andrei Says:

    O sa fac un tutorial si pentru blogspot

  3. Catazx Says:

    Apoi intra?i în wp-content/ tema dumneavoastr? / header ?i introduce?i la sf?r?it înainte de codul urm?tor : ” “.

    :> ba ce cod lung faaa

  4. Andrei Says:

    Gata rezolvai, era din cauza ca eram pe modul HTML si lua drept cod care trebuia activat… Am dat pe image si merge. Codul este acela din blackquote

  5. PanTeraS Says:

    Bun tutorialul, numai ca pasul cu facutul ico nu e chiar necesar 🙂

  6. SteeL Says:

    ?i banuiesc ca trebuie sa inchid si div ul?

    ….

    Bun tutorial

  7. Marius Says:

    Merge si in format gif

  8. Andrei Says:

    @Marius : nu ştiu dacă merge sigur deoarece n-am încercat

  9. PanTeraS Says:

    Merge, deoarece am incercat eu.

    Merge : ico, jpg, gif, png (ca le-am probat eu pe toate 🙂 )

  10. TheBes7 Says:

    Util tutorialul! 😀

Lasă un comentariu