Am să abordez alte feluri de subiecte

După ce am observat că posturile mele din viaţa personală vă cam plictisesc m-am gândit să-mi schimb felul de a scris, să scriu despre ştiri, să comentez anumite legi, nişte pictoriale, apariţii şi aşa mai departe. În urma unor sfaturi de la diferiţi bloggeri m-am decis să-mi schimb modul meu de a scris, să scriu interesant şi ca un anumit post al meu să placă tuturor. Se pare că aceasta va fi tema mea, în acelaşi timp GrafsS intra foarte des pe messenger însă de fiecare dată nu-mi răspunde atunci când îl caut să-mi ofere nişte detalii în legătură cu tema mea. În urma acestor întâmplări, după cum văd, GrafsS stă cam prost cu modul de a răspunde şi am o vagă impresie că nu ştie cum să-mi zică faptul că tema mea nu poate s-o codeze.

În acelaşi timp, mi-am schimbat hostul, rog pe cei cu care eram afiliat să lase aici un comentariu cu datele de la Link.Exchange deoarece am băgat backupul şi n-am ştiut că nu se salvează afiliaţi şi… asta e. Rar o să mai vedeţi posturi din viaţa mea, întâmplări haioase din viaţa mea deoarece am un ţel de atins în legătură cu posturile, vreau ca posturile mele să fie agreeate de toţi.

Etichete: , , , , , ,

3 răspunsuri to “Am să abordez alte feluri de subiecte”

  1. PanTeraS Says:

    Fiecare face cum vrea, dar daca te simti bine scriind despre viata ta, ar trebuii sa scrii in continuare despre ea. Doar de asta e blog, nu ca sa ai multe vizite, ci sa te exprimi liber!

  2. Catazx Says:

    Lasa-i pe alti.Scrie ce vrei tu !
    Bine zice pantera aia :))

  3. Radu Says:

    Parerea mea e ca ar trebui sa scrii tu despre ce vrei! Nu trebuie sa te influenteze nimeni ce fel de subiecte postezi pe blog!

Lasă un răspuns

