Tiesto – Titanic


Nu obişnuiesc să pun videoclipuri pe blog, dacă mă uit bine n-am mai mult de 2 în fine, mi-a plăcut această melodie la nebunie aşa că o postez pe blog.

Etichete: , , , , ,

9 răspunsuri to “Tiesto – Titanic”

  1. TheBes7 Says:

    E chiar misto :X

  2. Al3ks Says:

    Destul de frumoasa 😉 .

  3. ¬Andr?Y™ Says:

    eu o cant la orga 🙂

  4. Ndrey Says:

    Bai, eu iti recomand sa pui si tu filmele cu rezolutie mai mare.. si scoate chestia ai rosie ca e urata 🙂

  5. Crok Says:

    frumos 😡

  6. Serginho Says:

    Tiesto rullz… superba melodia

  7. redandblue Says:

    frumoasa melodia 😉

  8. RaYo @ doipeunu.ro Says:

    nu prea e cine stie ce 😀 !

  9. Crok Says:

    draguta melodia …. si tema la fel 😀

Lasă un răspuns

