Only 5 things from childhood

Am primit o leapsă de la Crok în care trebuie să scriu 5 lucruri care îmi aduc şi acum aminte de ele, nu că aş fi eu acum ditamai omu, fireşte, am doar 13 ani încă nu s-a terminat copilăria, mai e mult, multe de făcut până trec la următorul stadiu.

-/- Se dă o zi frumoasă şi însorită de iarnă, iau sania şi plec pe grui ( un deal mare ) să mă dau împreuna cu prietenii. M-am distrat mult, până când s-a întâmplat… ce s-a întâmplat ? Nu ştiu, am intrat cu sania-n ştomb. Mă duc acasă, nu plângând, nu durere, nu nimic. Ca să văd ce am îmi dau jos pantalonii… când ce să vezi ? O ditamai tăietura de la blana de pe sanie mi-a intrat în picior şi mi-a taiat puţinel din picior într-o parte. Mă duc la ” mami ” şi zic ( pe atunci ) ” mami, uite buba, uite buba „, eu nu ştiu că aşa am zis, eram mic, asta mi-a zis ” mami ” că am zis în momentul acela. Am fost l-a spital, m-am procopsit cu 16 copchi şi am mers bucuros acasă, totuşi, am scăpat de şcoală o săptămână…

-/- Cu toate că n-am luat niciodată bătaie de la părinţi, deoarece am fost ” cuminte „, mă băteam în fiecare zi la grădiniţă pe jucarii, ba că ” boule, eu o luai primu „, ” tu stătuşi prea mult, lasămă şi pe mine „… Mi-a plăcut întotdeauna să mă bat cu colegii de atunci de la grădiniţă, ne băteam în joacă, nu ştiam ce e aia bătaie adevărată. Acum m-am domolit, nu-mi place să mă bag în bătăi, nu sunt eu genul.

-/- Vaţe ascunselea. Îmi plăcea foarte mult, chiar dacă nu-l jucam foarte mult, când îl jucam mă bucuram din plin. Am vrut mereu să joc jocu ăsta deoarece mă puteam căţăra prin toate locurile şi ştiam că o să fiu găsit mai greu. Nu jucam mult deoarece nu aveam cu cine, mereu când mă duceam la o zi de naştere ca de exemplu mă rugam de ei să jucam măcar o rundă, zic, măcar…

-/- Descoperirea calculatorului. A fost ca şi cum aş găsi o a doua mamă, chiar dacă mă uitam la monitor precum căţelu la poarta nouă peste câteva luni am învăţat să umblu puţin prin el. Cu toate că eram mic, mă jucam un joc care se numea, parcă Sow2Fight cu bătăi de stradă, şi mă tot miram aşa cum e făcut. Acum dacă l-aş găsi şi m-aş juca aş zice că grafica e naşpa, gameplayul lafel şi l-aş închide imediat.

-/- Înafară de toate boacănele pe care le voi povesti pe toate care le ştiu, fiecare într-un post săptămânal, mai sunt multe lucruri care sunt implementate şi acum în mintea mea, care mi-au schimbat copilăria. Ar mai fi câteva liniuţe cu amintiri din copilărie ca de exemplu : magazinul din colţ de la care-mi luam ” dulciorele „, prietenii cei mari care mă făceau să plâng deoarece-mi spuneau poveşti de groază, babele care mă luau la biserică de obraji şi aşa mai departe.

Păi ce să zic… Dau leapşa asta la blogroll şi celor ce vror să răspundă la ea.

Etichete: , , , , , , , ,

Un răspuns to “Only 5 things from childhood”

  1. TheBes7 Says:

    Ascunsa e ce-a mai tare. Toti o jucam in copilarie, eu unul o joc si acuma, tot copil sunt.

Lasă un răspuns

