Fiecare are felul lui de a învăţa

Nu ştiu cum sunteţi voi, însă eu chiar nu vreau să citesc sau să învăţ de exemplu la biologie, istorie, geografie sau alte materii, din simplul fapt că nu reţin mai nimic dupa ce citesc. Ştiu că n-am ţinere de minte, însă uneori chiar ştiu lecţia foarte bine când o învăţ în pauză şi trebuie să o zic ora următoare, însă când trebuie să citesc ca de exemplu 7 carţi ca bibliografie pe vacanţă mereu am apelat la referate, deoarece sunt mult mai scurte, bine structurate şi îţi uşureaza munca. Eu de exemplu, de fiecare dată când vreau să citesc sau să învăţ ceva de acasă îmi dau drumu la muzică sau la televizor respectiv calculator şi dăi… Poate că şi ăsta o fi motivul, că mă abat, că mai sar de la rânduri că e prea mare, că mă deranjează muzica, însă altcumva nu pot să învăţ, nu mă simt în ale mele, chiar nu pot sa închid muzica.

Acum mă refer la mine, însă cum e şi cu gusturile, fiecare are gusturile lui, cam aşa e şi cu asta, fiecare are propriul mod de a învăţa, unul învaţă afară, altul pe jos, altul sub lumina lămpii, altu nu învaţă deloc. Un excess de învăţat şi de citit ar dăuna ” creierului ” însă să citeşti regulat chiar deloc, ştiu asta, însă mereu am zis să nu risc. Aceast post ar fi ca un fel de întrebare, oarecum… oricum : ” Care este felul tău de a învăţa ? „…

Etichete: , , , , , , ,

3 răspunsuri to “Fiecare are felul lui de a învăţa”

  1. TheBes7 Says:

    P?i .. eu unul citesc acas? pu?in, iar la ?coal? mi-o repet în timpu pauzei sau orei, iar când m? scoate ?i m? întreab? ?tiu.. 🙂

  2. Kalin Says:

    Eu nu prea mai invat deloc,dar cand invat invat cu cateva minute/ore de test sau cand stiu ca ma asculta:)

  3. PanTeraS Says:

    Eu daca „invat” invat foarte rar, si atunci la fel ca tine :)) Cu muzica in urechi :X

Lasă un răspuns

